صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
مقیمی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

انجام رایزنی‌های لازم برای حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران/ آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید داریم

رئیس دانشگاه تهران گفت: باید برای اطلاع از حضور قطعی رئیس جمهور در دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با دفتر ایشان هماهنگ کنیم، اما برنامه اصلی پس از سفرشان به نیویورک مشخص می‌شود. 
کد خبر : 931707

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در نامه‌ای همزمان با «نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران» و مقارن با بزرگداشت «۱۷۵۷ سال سنّت آموزش عالی در ایران» از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دعوت کرد.

به همین مناسبت، مقیمی در گفت‌وگویی با خبرنگار آنا اظهار کرد: باید برای اطلاع از حضور قطعی رئیس جمهور در دانشگاه تهران با دفتر ایشان هماهنگ کنیم، اما برنامه اصلی پس از سفرشان به نیویورک مشخص خواهد شد. 

وی بیان کرد: دانشگاه تهران هر ساله برنامه ریزی‌های لازم را در آستانه آئین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی انجام می‌دهد؛ امسال با توجه به تاخیر در اعلام نتایج پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در هفته دوم یا سوم مهر ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران این آیین را اجرا خواهیم کرد. 

مقیمی تصریح کرد: در حال حاضر ستادی جهت پذیرفتن نودانشجویان در دانشگاه‌ها تشکیل داده ایم و آمادگی کامل در این زمینه داریم. در ضمن، کلاس‌های دانشجویان دانشگاه تهران که قدیمی‌تر هستند از هفته آینده شروع می‌شود. 

رئیس دانشگاه تهران گفت: همکاران دانشگاه مباحث تجهیزاتی و تعمیراتی را انجام داده اند و آماده پذیرش دانشجویان در کلاس‌های درس هستند. 

وی اضافه کرد: حدود ۴ هزار نو دانشجو در مقطع کارشناسی، ۱۲ هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و با احتساب پردیس‌های بین المللی ۲ هزار دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر