صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

مظفری‌زاده: افزایش سقف بودجه در این مقطع زمانی کار درستی نیست/فدراسیون در جریان پرونده بیرانوند تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: نواقص گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه یادگار امام (ره) رفع شده و حضور هواداران بدون تهیه بلیت امکان‌پذیر نیست.
کد خبر : 931438

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید مظفری‌زاده در خصوص روند بلیت فروشی دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: ما امسال بیش از هر فصلی به حمایت هواداران نیاز داریم و از هواداران خواهشمندم نسبت به تهیه بلیت الکترونیکی قبل از مراجعه به ورزشگاه، اقدام کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال امسال با وسواس زیادی شرایط میزبانی تیم‌ها را بررسی می‌کند و در همین راستا چندین تیم از میزبانی در ورزشگاه‌های خانگی محروم هستند. یکی از ایرادات وارده به ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز یکسان نبودن تعداد حاضرین در ورزشگاه با آمار بلیت فروشی است. ناظر بازی در دیدار با پرسپولیس نیز این موضوع را به متولیان امر گزارش کرده بود که منجر به جریمه سنگین باشگاه و اخطار بابت برگزاری بازی بدون هوادار شد.

مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتور به حمایت هوادارانش در ادامه مسابقات نیاز دارد و در این راستا تدابیری از جمله رفع نواقص گیت‌های الکترونیکی، حذف گیت‌های دستی، فنس کشی، تسهیل خرید بلیت و ... اندیشیده شده است. طبق اعلام متولیان امر، باتوجه به اقداماتی که انجام گرفته، ورود حتی یک نفر به ورزشگاه بدون خرید بلیت امکان پذیر نیست.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در خصوص افزایش سقف بودجه باشگاه‌های آسیایی، مطرح کرد: باشگاه تراکتور به فدراسیون فوتبال این پیشنهاد را داده بود؛ اما متأسفانه زمانی با این درخواست موافقت شد که تراکتور با رعایت سقف بودجه، تیم را کامل بسته بود.

وی افزود: کاش افزایش سقف بودجه پیش از تکمیل لیست تیم‌ها و قبل از آغاز مسابقات انجام می‌گرفت. اکنون این اتفاق به نفع سایر تیم‌ها تمام شد که نمی‌توانستند از بازیکنان جدید استفاده کنند. معتقدم این نوع رقابت ناعادلانه است.

وی در رابطه با تدوام حاشیه‌سازی‌ها برای «علیرضا بیرانوند» گفت: جالب است در روز‌هایی که تیم ملی بازی‌های حساس را پشت سر می‌گذاشت و همچنین تراکتور نیز در آستانه مسابقات آسیایی قرار دارد، برخی مجریان صدا و سیما علیه شماره یک تیم ملی جوسازی می‌کنند. قطعاً این افراد با تیم ملی و تراکتور دشمنی دارند. 

مظفری‌زاده گفت: ارکان فدراسیون فوتبال نباید تحت تأثیر چنین جوسازی‌ها و فشار‌های رسانه‌ای قرار گیرد و از سوی دیگر باشگاه هم از افرادی که ادعا‌های واهی مطرح می‌کنند، شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر