صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

امکان فرصت‌های شغلی در صنعت بتن برای دانشجویان فراهم شد

مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد از برگزاری رویداد «حل چالش‌های ورود فناوری به صنعت بتن و صنایع وابسته» خبر داد و گفت: در این رویداد علاوه بر مهیاشدن بستر تقویت همکاری‌ صنعت و دانشگاه، امکان ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان فراهم شد.
کد خبر : 931297

علیرضا عموعابدینی مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در شهرقدس از برگزاری بیست و دومین مسابقات ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با همکاری انجمن بتن ایران و شرکت‌های صنعتی در این حوزه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با رویکرد ارتباط با صنعت حوزه بتن، صنایع وابسته، کارآفرینی و فرصت آشنایی دانشجویان، استادان و صنعت با ظرفیت‌های یکدیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: اقدامات لازم در زمینه اجرای برنامه علمی صورت گرفته و با توجه به اینکه مأموریت واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به تناسب شرایط بومی و منطقه‌ای در راستای رفع معضلات آن منطقه در دستور کار و برنامه‌های کاری دانشگاه‌ها قرار گرفته است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با همکاری پردیس‌های ملارد و صفادشت این مسابقات را برگزار می‌کند.

{$sepehr_key_1884}

مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت نیروی جوان دانشجو و ایده‌های نوآورانه دانشجویان عنوان کرد: در بازار کار با صاحبان صنایع بتن و مشاغل وابسته در منطقه مذاکراتی انجام شده وسعی داریم بسیاری از واحد‌های کسب‌وکار برای جذب نیروی مهارتی دانشجو در قالب طرح پویش آماده کنیم.

عموعابدینی ادامه داد: به همین منظور در ۱۹ شهریور جاری برنامه یک‌روزه با عنوان «حل چالش‌های ورود فناوری به صنعت بتن و صنایع وابسته» با حضور بیش از ۴۰ شرکت حوزه بتن و صنایع وابسته برگزار و علاوه بر مهیاشدن بستری برای تقویت همکاری‌های بین صنعت و دانشگاه، امکان ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان فراهم شد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک، ایجاد مراکز تحقیق و توسعه مشترک، تأسیس مراکز تحقیق و توسعه مشترک بین دانشگاه‌ها و صنایع بتن و آزمایشگاه‌های مرجع می‌تواند به توسعه فناوری‌های نوین و بهبود کیفیت محصولات کمک کرده و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور استادان دانشگاه و کارشناسان صنعت می‌تواند با تبادل دانش و تجربیات بین دو حوزه، به رشد و شکوفایی صنعت و دانشگاه کمک کند.

به گزارش آنا، بیست و دومین دوره مسابقات ملی بتن با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن بتن ایران ۵ مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند در محور‌های اعلامی شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر