صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

سکان دانشگاه آزاد کیش به آسایش رسید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد آسایش را به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش منصوب کرد.
کد خبر : 931259

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش با حضور مسئولان برگزار و در حکمی از طرف دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد آسایش به سمت سرپرست جدید این واحد کیش معرفی و از خدمات خسرو مرادی شهدادی تجلیل شد.

مصطفی ملکی معاون انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با اشاره به حرکت‌های رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: رؤسای واحد‌های دانشگاهی باید به‌عنوان رهبر در طراحی و حرکت رو به رشد واحد‌های دانشگاهی و شبکه‌سازی بر اساس تعامل مؤثر برنامه‌ریزی کرده و با مدیریت راهبردی خود بر اساس سند تعالی در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: حمایت از رؤسای واحد‌های دانشگاهی به‌عنوان اصل مدیریتی می‌تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه نقش مهمی داشته باشد که وظیفه انتصابات دانشگاه پشتیبانی و حمایت از آنها در راستای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه و برنامه‌ریزی در سطوح مدیریتی بر اساس رویکرد تحول‌آفرین و ارتقا کیفیت و کارآمد بودن آنها با رویکرد مزیت محور، توسعه بلوغ سازمانی، افزایش بهره‌وری و پایداری اقتصادی است.

معاون انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با معرفی فرزاد آسایش به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد کیش از خدمات خسرو مرادی شهدادی رئیس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.

به گزارش آنا، این مراسم که با غبارروبی از گلزار شهدای دانشگاه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شده بود با تجلیل از سرپرست قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش و اهدای حکم جدید دکتر طهرانچی به فرزاد آسایش به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر