صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
منادی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

بررسی اعمال تأثیر قطعی معدل در کنکور روی میز مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعمال تأثیر قطعی معدل در کنکور در حال بررسی است و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود، اگر این موضوع در باره زمانی تعیین شده انجام نشود، دیگر نمی توان تغییری در آن ایجاد کرد.
کد خبر : 931151

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا منادی رئیس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه تهران که صبح امروز (سه‌شنبه 20 شهریور ۱۴۰۳) در دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت مجلس بر خوابگاه های متاهلی وجود دارد و در صورت نیاز کشور به آنها رسیدگی می شود.

منادی تصریح کرد: برای مثال، در زمینه خوابگاه های متاهلی از معاون وزیر دعوت کردیم تا در صورت نیاز به توسعه آنها اقدام کنیم.

وی درباره اعتراض داوطلبان به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون تاثیر قطعی معدل، گفت: بحث تأثیر قطعی معدل چندین سال است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد شده است، البته ما علاقه داشتیم تمام مسائل کنکور به شورا وارد شود، اما تنها موضوع سهمیه به مجلس واگذار شده است، امسال میانگین معدل دانش آموزان یک نمره افزایش یافته است.

منادی تصریح کرد: اعمال تأثیر قطعی معدل در کنکور در حال بررسی است و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود، اگر این موضوع در باره زمانی تعیین شده انجام نشود، دیگر نمی توان تغییری در آن ایجاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر