صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۱ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

تقویت همکاری و مسئولیت‌پذیری دانشجویان در اردوهای جهادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد که حضور دانشجویان در اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه همکاری و مسئولیت‌پذیری آنان می‌شود.
کد خبر : 931046

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از فعالیت اردوی جهادی دانشجویان بسیجی این دانشگاه در روستای محروم رشم بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور در روستای رشم در ۱۰۰ کیلومتری جنوب دامغان در جمع دانشجویان بسیجی اظهار کرد: اردو‌های جهادی در پرورش روحی و فکری دانشجویان بسیار مؤثر بوده و از ابعاد مختلف در زندگی آینده دانشجویان اثربخش خواهد بود و دانشجویان در این اردو‌ها فرصت دارند تا مهارت‌های عملی و فنی خود را تقویت کنند.

افشاری اضافه کرد: از دیگر مزایای حضور دانشجویان در اردو‌های جهادی، تقویت روحیه همکاری و مسئولیت‌پذیری است و دانشجویان در این اردو‌ها با کار گروهی و مسئولیت‌پذیری بیشتر آشنا شوند و این مهارت‌ها را در زندگی روزمره خود به کار می‌گیرند.

وی متذکر شد: دانشجویان با شرکت در اردو‌ی جهادی از نزدیک با مشکلات و نیاز‌های مناطق محروم آشنا می‌شوند و این آگاهی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های آینده آنان تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: حضور دانشجویان در مناطق محروم و کمک به بهبود شرایط زندگی مردم موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود و انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌های جهادی مهیا می‌کند.

افشاری، رشد شخصیتی و معنوی را از اهداف مهم گسترش ابعاد شخصیتی دانشجویان برشمرد و بیان کرد: شرکت در اردو‌های جهادی موجب تقویت روحیه جهادی و ارزش‌های اسلامی در دانشجویان می‌شود و به رشد شخصیتی و معنوی آنها کمک می‌کند.

وی با اعلام آمادگی برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی برای عموم مردم خاطرنشان کرد: در جلسه‌ روز گذشته با دهیاران شهرستان دامغان اعلام کردم دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با توجه به دانش و مهارت استادان خود آمادگی برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی برای جامعه را دارد. 

به گزارش آنا، اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور ۲۰ دانشجوی دختر به مدت پنج روز با هدف محرومیت‌زدایی، خدمات پزشکی، آموزش کارآفرینی، تقویت ابعاد معنوی و سواد رسانه‌ای برای کودکان روستای رشم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر