صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

قائدی: رژیم صهیونیستی در عذابی بزرگ گرفتار شده است

دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد فارس با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به خاطر هراس از پاسخگویی جمهوری اسلامی در عذاب بزرگ گرفتار شده، عنوان کرد: این رژیم در منطقه دست برتر را از دست داده است.
کد خبر : 930959

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در آیین گشایش این دوره با اشاره به دلیل تأخیر تلافی‌ جمهوری اسلامی در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شاید یکی از دلایل مهم این تأخیر در تلافی جمهوری اسلامی، شکنندگی فعلی است که در داخل رژیم اشغالگر قدس رخ داده است.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: امروز شاهدیم که بزرگ‌ترین تظاهرات در طول تاریخ علیه نظام سیاسی  رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی در این کشور شکل گرفته است.

دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: فرآیند سازش در رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی در حال شکل‌گیری بود تا خواسته‌های این کشور درباره مبادله اسرا و سایر خواسته‌های جامعه صهیونیستی محقق شود؛ اما بهانه‌ای که نتانیاهو در محور فیلادلفیا ارائه کرد موضوع متوقف شد؛ چراکه اگر این توافق در این شرایط پذیرفته می‌شد به منزله مرگ سیاسی نتانیاهو بود و وی باید پاسخگوی نظام قضایی این کشور قرار می‌گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد: شرایط در درون نظام سیاسی رژیم صهیونیستی به‌گونه‌ای است که اختلافات بین مقامات سیاسی و گروه‌های مختلف مردمی به حد اعلای خود رسیده؛ از این رو تأخیر در پاسخگویی جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی هم عذاب بسیار بزرگی است که آنها را چشم انتظار نگه داشته است، اما به لطف خداوند به زودی محقق می‌‌شود.

قائدی تبیین کرد: دست برتر رژیم صهیونیستی به‌زودی در منطقه از بین خواهد رفت و جبهه مقاومت در بهترین شرایط خود قرار خواهد گرفت، به‌همین دلیل است که  رژیم جعلی صهیونیستی جرئت نمی‌کند جبهه جدیدی را در مقابل حزب‌الله لبنان ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با حفظ وحدت شیعه و سنی که آرزوی امام خمینی(ره) بود این اتحاد کاملاً محقق شود و به‌زودی اقامه نماز همه مسلمانان در مسجد الاقصی میسر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر