صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۳۷ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

سابریست‌های دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شدند

رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی سلاح «سابر» مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ با قهرمانی مقتدرانه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
کد خبر : 930948

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت لیگ برتر شمشیربازی سلاح «سابر» مردان باشگاه‌های کشور یادواره «شهیدان غزه» در فصل ۱۴۰۳- ۱۴۰۲، عصر امروز به میزبانی ورزشگاه سه هزار نفری شهید «آهندوست» ارومیه برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم سابر دانشگاه آزاد اسلامی که ستارگانی همچون «علی پاکدامن»، «محمد رهبری» و «نیما آقایی» را در ترکیب دارد، مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید و افتخار تازه‌ای برای ورزش دانشگاه رقم خورد. تیم‌های مس سونگون ورزقان و چادرملو نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

«بابک برومند» مربی تیم «سابر» دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها هفت تیم حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حضور سابریست‌های المپیکی در ترکیب این تیم‌ها، سطح کیفی مسابقه‌ها را بالا برده و بر جذابیت لیگ افزوده بود.

آیین اختتامیه و اهدای مدال و کاپ تیم‌های نخست تا سوم با حضور دکتر «علیرضا پورسلمان» رئیس فدراسیون شمشیربازی، دکتر «محمدرضا ولیلو» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، دکتر «سجاد بیرامی» مدیرکل ورزش و جوانان استان و شمار دیگری از مسئولان ورزش آذربایجان غربی برگزار شد.

«امیرعباس لشگری» رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک قهرمانی سابریست‌های دانشگاه، گفت: درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح نخست ورزش کشور، مرهون سیاست گذاری‌های شایسته در شورای ورزش دانشگاه، حمایت‌های «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه و دکتر «فرزاد جهان‌بین» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین تلاش‌های یک تیم حرفه‌ای کاری در بخش‌های مختلف دانشگاه است.

او با تاکید بر تداوم جوان گرایی، پرورش استعداد‌ها و قهرمان پروری در تیم‌های ورزشی این دانشگاه افزود: جای بسی خرسندی است که شاکله تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان و اعضای تحصیل کرده همین دانشگاه است و بستر فعالیت برای آنان به بهترین شکل ممکن فراهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر