صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

انتقام خون شهید مهمان به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام شهدا و مهمان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است.
کد خبر : 930473

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها شامگاه دوشنبه در دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و آیین نکوداشت «مجاهدان در غربت» با حضور خانواده گرانقدر شهید خدمت حسین امیرعبداللهیان در مسجد الزهرا (س) سمنان افزود: ما منتظر انتقام خون شهدا و به ویژه شهید مهمان کشورمان هستیم و این انتقام بنا به مصلحت تاخیر دارد، اما این اقدام قطعی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس و شهدا و مجاهدان در غربت، اظهار کرد: ادامه راه شهیدان از وظایف مهم بر دوش ماست.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق پاسخی به ظلم و ستم و جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و شهید امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی با تلاش‌ها و مجاهدت‌هایش به صدای مقاومت در عرصه دیپلماسی تبدیل شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی تصریح کرد: دلاورمردان، انسان‌های مومن و پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران از داخل کشور، اسرائیل جنایتکار را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتند و شهید امیرعبداللهیان مجاهد در راه حق و رزمنده دفاع مقدس و دیپلمات انقلابی بود که با فعالیت‌های مجاهدانه خود، پیوند میان دیپلماسی و میدان را تسهیل و تسریع می‌کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی لازمه رسیدن به قله است. دشمنان با هجمه و حربه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این شرایط پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب و ادامه راه و آرمان‌های شهدا رمز پیروزی است. طبق فرمایشات ایشان، شعار مرگ بر آمریکا اعلام برائت محسوب می‌شود و مقابله با ظلم و ستم مورد تاکید قرآن کریم است.

وی در پایان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: ملت ما در عصر حاضر از مردمان وفادار هستند و شهدا همچون چراغی مسیر درست را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش عالی
ارسال نظر