صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

نگاهداری: طرح مرکز پژوهش‌ها در حمایت از خبرنگاران تدوین می‌‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تهیه طرحی برای حمایت از خبرنگاران خبر داد.
کد خبر : 930188

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که صبح امروز شنبه در این مرکز برگزار شد، گفت: ما در مرکز پژوهش‌ها با خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی به نوعی همکار هستیم و همه روی یک موضوع یعنی واقعیات جامعه کار می کنیم.کار ما تحلیل واقعیات و کار شما اطلاع رسانی واقعیات است لذا در صورت تعامل فکری می‌توان به بهترین شکل برای رفع مشکلات بهتر جامعه حرکتی رو به جلو داشت.

وی اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم شرافتمندانه درباره واقعیات کار کنیم و استقلال کارشناسی را در پرداختن به واقعیات حفظ کرده و اجازه ندهیم رویکردهای مداخله‌جویانه، مداخله‌ای در مسیر کار پژوهشی داشته باشد. شرافت شما خبرنگاران نیز در امانت داری خبر است که واقعیات را انعکاس دهید. تلاش همه ما باید حفظ منافع ملی و حرکت با قدرت و با شجاعت در راستای پیشرفت کشور باشد.

نگاهداری همچنین با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش‌ها هیچ‌گاه به دنبال سیاسی کاری نبوده است، گفت: گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها براساس کار کارشناسی و بدون توجه به نگاه سیاسی تهیه می‌شود در همین راستا مرکز پژوهش‌ها با تمامی دولت‌ها تعامل حداکثری دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به دغدغه خبرنگاران برای تهیه طرحی در راستای حمایت از خبرنگاران و سازمان نظام صنفی خبرنگاران گفت که مرکز پژوهش‌های مجلس پیش نویس این طرح را با استفاده از نظرات خبرنگاران برای ارائه به مجلس و دولت تهیه می‌کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر