صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

معایب لیگ برتر در هفته سوم| تاخیر در شروع بازی‌ها و رفتار‌های غیر حرفه‌ای یک سرمربی/وضعیت عجیب در شهرقدس

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران باز هم با وجود اشکالات فراوان برگزار شد.
کد خبر : 930129

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته سوم لیگ برتر هم با معایب بسیار زیادی حتی بیشتر از دو هفته گذشته برگزار شد که نشان می دهد فوتبال ایران از نظر ساختار نیاز به شرایط بهتری دارد.

آن همه سنگ داخل استادیوم اهواز چه می کرد؟

دیدار استقلال تهران و خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد صحنه های زشتی داشت به خصوصو در دقایق آخر مسابقه که سنگ و بطری های زیادی به دخل زمین پرتاب شد. سال اینجا است که آن همه سنگ و بطری چگونه وارد ورزشگاه شده است؟ 

وضعیت عجیب جایگاه خبرنگاران در شهر قدس

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهر قدس به شکلی است که خبرنگاران تنها می توانند بخشی از زمین را ببینند! همین مساله باعث شد تا خبرنگاران رسانه های گروهی در بین دو نیمه این جایگاه را ترک کرده و روی سکوها بنشینند. دیگر ایراد ورزشگاه شهر قدس نور عجیب یکی از پروژکتورها بود که باعث اعتراض بازیکنان هر دو تیم بود. این در حالی است که گفته می شود دیدار استقلال و الغرافه قرار است در این استادیوم برگزار شود.

اتفاق عجیب در خرم آباد

با وجود اینکه تجهیزات VAR به ورزشگاه تختی خرم آباد رسید و حتی موعود بنیادی فر هم در استادویم حاضر شد اما عدم تطابق این سیستم با نرم افزارهای موجود باعث شد تا داوران VAR پیش از شروع بازی خرم اباد را ترک کردند.

ادامه رفتارهای عجیب الهامی این بار داخل مستطیل سبز!

سرمربی نساجی که از ابتدای لیگ تا امروز در هیچ کنفرانس خبری شرکت نکرده است در جریان بازی با ناظر مسابقه و حتی بازیکنان حریف درگیر شد و در پایان بازی هم به داخل زمین رفت و صورت اخباری و عوامل گل گهر را نشانه گرفت. اخباری که پیش از این در تراکتور شاگرد الهامی بود از رفتارهای وی تعجب کرده و تنها الهامی را نظاره می کرد.

تاخیر عجیب و غریب بازی پرسپولیس و فولاد

یکی از معایب این هفته لیگ تاخیر در برگزاری و شروع بازی ها بود. همانطور که دیدار استقلال دز اهواز با تاخیر شروع شد بازی پرسپولیس نیز در قزوین با تاخیر 12 دقیقه ای آغاز شد. سوال اینجا است که اگر تماشاگران در جای مناسبی قرار نداشتند چطور مسئولان برگزاری مسابقه زودتر به این نتیجه نرسیدند و اجازه نشستن هواداران روی سکوها را دادند؟ چرا این ایراد باید درست در لحظه شروع بازی گرفته شود که بازی با 12 دقیقه تاخیر برگزار شود؟

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر