صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۹ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

الحوثی: غافلگیری‌های بزرگی در راه است/ پاسخ نظامی ایران حتمی است

رهبر انقلاب یمن همچنین پاسخ نظامی ایران را حتمی دانست و گفت: آمریکا در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله و کنترل پاسخ در آمده است و برخی کشورهای عربی برای مشارکت در دفاع از اسرائیل نیز آماده هستند.
کد خبر : 930043

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن عصر امروز (پنج‌شنبه) در رابطه با آخرین شرایط منطقه اظهارکرد: رویداد‌های غزه که اکنون به کرانه‌باختری کشیده شده است، حقیقت و خطرات رژیم اسرائیل را بر همگان آشکار کرده است و تمامی مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب روایت‌های دشمن و مزدوران آنها را نخورند.

وی با تأکید بر اینکه ادامه جنایات رژیم اشغالگر که با خیال آسوده و بی پروایی صورت می‌گیرد، ننگ و عاری برای جامعه بشری است، گفت: بی ارزش بودن جان و مال و ناموس تمامی بشریت برای یهودیان یک باور و فرهنگ است.

الحوثی تأکید کرد: هر فرد مسلمانی که صحنه پاره کردن مصحف شریف قرآن به دست نظامیان صهیونیست را ببیند و تحرک و اقدامی نکند، در او یک ذره از ایمان نیز وجود ندارد؛ کسی که نسبت به مقدسات خود بی توجه است، می‌تواند نسبت به آبرو شرف و وطن خود نیز به هنگام خطر بی توجه باشد؛ مسلمانان باید در این مسأله تجدیدنظر کنند.

رهبر انصارالله یمن مواضع وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در خصوص ساخت کنیسه در مسجدالاقصی را مواضع «خطرناک» دانست و گفت: تمامی مسلمانان باید با این اقدام مقابله کنند و آن را وظیفه دینی خود بدانند.

وی افزود: یورش به کرانه‌باختری طرح اشغالگران برای تحمیل واقعیت‌های میدانی جدید در فلسطین است که با حمایت آمریکا انجام می‌شود. آمریکا با هدف فریب افکار عمومی و کنترل پاسخ حزب‌الله و ایران، اقدام به حمایت سیاسی از رژیم اشغالگر تحت عنوان مذاکرات می‌کند». آمریکا بر خلاف ادعا‌های خود حتی از ارائه کشنده‌ترین سلاح‌ها برای کشتار کودکان و زنان در غزه دست برنداشته است.

الحوثی به عملیات بزرگ حزب الله لبنان در پاسخ به ترور شهید «فؤاد علی شُکر» در بامداد روز یکشنبه پرداخت و گفت: حزب‌الله این عملیات را در میانه فشار‌های شدید که برای ممانعت از پاسخ، اعمال می‌شد، انجام داد.

رهبر انصراالله یمن تأکید کرد: حزب‌الله ضربه سهمگینی بر دشمن اسرائیلی وارد کرد و این پرونده همچنان برای ارزیابی نتایج حمله، باز است؛ جبهه نبرد حزب‌الله برای پشتیبانی از غزه یک جبهه شعله‌ور است و حملات به صورت روزانه انجام می‌شود که خسارت زیادی به دشمن وارد کرده است.

وی همچنین پاسخ نظامی ایران را حتمی دانست و افزود: آمریکا در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله و کنترل پاسخ در آمده است و برخی کشور‌های عربی برای مشارکت در دفاع از اسرائیل نیز آماده هستند.

الحوثی با بیان اینکه پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه یک پاسخ هماهنگ خواهد بود، تصریح کرد: آمادسازی‌ها برای پاسخ به دشمن اسرائیلی ادامه دارد و زمان پاسخ غافلگیرکننده خواهد بود.

رهبر انصارالله یمن اظهارداشت: عملیات نیرو‌های مسلح یمن همچنان ادامه خواهد داشت، هر چند تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیل، آمریکا و انگلیس به شدت در دریای سرخ کاهش یافته است. هیچ سقفی برای حجم و میزان عملیات‌ها در حمایت از غزه وجود ندارد و نیرو‌های مسلح یمن به افزایش توانایی‌ها و امکانات خود ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد: غافلگیری‌های بزرگی در راه است که دشمن به هیچ وجه انتظار آن را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر