صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

استحکام امروز انقلاب اسلامی ناشی از فعالیت بسیج در تمامی‌ عرصه‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تأکید کرد که انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که پس از گذشت ۴۵ سال هنوز هم به استحکام خود باقی است و یکی از عوامل آن، مجموعه فعالیت‌های بسیج در تمامی عرصه‌هاست.
کد خبر : 930037

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی ازسوی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، علی حاجی‌عربی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی برادران و فاطمه شیخ‌لویی به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی شدند.

این مراسم با حضور فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، سجاد قاسمی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، ناصر بخشی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، مصطفی ملکی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

{$sepehr_key_1593}

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را فردی بسیجی عنوان کرد و گفت: از دغدغه‌های اساسی این است که وقتی یک انقلابی اتفاق می‌افتد این انقلاب چطور براساس شعار‌ها و اهدافی که داشته است به راه خود ادامه دهد.

بخشی افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که پس از گذشت ۴۵ سال هنوز هم به استحکام خود باقی است و یکی از عوامل آن، مجموعه فعالیت‌های بسیج در تمامی عرصه‌هاست.

وی متذکر شد: بسیج دانشجویی یک نهاد مستقل در دانشگاه است و بستر حرکت متنوع و گسترده‌ای از قبیل اردو‌های جهادی، اردوی راهیان نور، برنامه‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ... دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم در این مراسم از تلاش‌های مسئولان سابق بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و گفت: جا دارد از تلاش‌های آقای بخشی در مدیریت بسیج دانشجویی تشکر کنم.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از تلاش‌های امیرغلامی و شیخی در ایام تصدی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قدردانی و حاجی‌عربی و فاطمه شیخ‌لویی را به‌عنوان مسئولان جدید حوزه بسیج برادران و خواهران این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر