صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی واحد دزفول

آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در استان خوزستان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول آغاز شد.
کد خبر : 930027

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در استان خوزستان آغاز شد. 

مسئول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: این آزمون با حضور ۴۶۸ داوطلب برادر در سالن چندمنظوره امام علی(ع) پردیس آموزشی پژوهشی شهید سوداگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در حال برگزاری است.

{$sepehr_key_1591}

سعید تنورساز اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های گسترده‌ ورزشی و تجربه موفق در برگزاری آزمون‌های پیشین، برای چندمین سال متوالی به‌عنوان تنها مجری برگزاری این آزمون در استان خوزستان از سوی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است.

وی متذکر شد: آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور یکی از مراحل مهم ورود به رشته علوم ورزشی به شمار می‌رود و با هدف ارزیابی توانایی‌های عملی داوطلبان در محیطی استاندارد و مجهز برگزار می‌شود و نقش تعیین‌کننده‌ای در پذیرش نهایی دانشجویان این رشته دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر