صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

عضو هیئت مدیره استقلال: چرا باید برای کینه شخصی بازی امروز بدون VAR باشد؟/ روسیاهی به زغال می ماند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من واقعا برای کسانی که سنگ اندازی کردند تا بازی بدون VAR باشد متاسفم که کینه‌های شخصی را بر منافع هواداران فوتبال ترجیح داده‌اند.
کد خبر : 930014

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی کارخانه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه، با انتقاد از شرایط ایجاد شده پیش از مصاف امروز با هم نام خوزستانی، گفت: من در تمام دوران فعالیت ورزشی خود شبیه این سلسله اتفاقات و تصمیمات علیه یک باشگاه ورزشی را ندیده بودم. 

وی افزود: اینکه فدراسیون فوتبال مشکل تامین زمین بازی را دارد و یک باشگاه فوتبال انواع و اقسام کار‌ها را می‌کند تا در روند بازی خلل ایجاد کند را چه معنا باید کرد؟ بازی که قرار بوده با VAR باشد، گفته‌اند به دلیل عدم همکاری مسئولان فولاد، بدون این دستگاه برگزار می‌شود. من واقعا برای کسانی که سنگ اندازی کردند تا بازی بدون VAR باشد متاسفم که کینه‌های شخصی را بر منافع هواداران فوتبال ترجیح داده‌اند.

کارخانه ادامه داد: ماجرای بلانکو، رد اعاده دادرسی محمدی، بلیت فروشی بازی امروز و سایر مسائل رخ داده در همین ۲۴ ساعت، هر ذهن بی طرفی را به این سمت هل می‌دهد که شاید اراده‌ای خارج از مستطیل سبز به دنبال ضربه زدن به استقلال است. در کل باید بگویم که باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش از این جفا‌ها زیاد دیده‌اند و مطمئنا این روز‌ها هم می‌گذرد و رو سیاهی به زغال می‌ماند. ما هم در هیات مدیره باشگاه استقلال معتقدیم تنها با همدلی می‌توان این کارشکنی‌ها را جواب داد و ان‌شاءالله که در پایان فصل ثمره اتحاد و همدلی خود را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر