صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

تأیید اولیه پروژه پرورش و فرآوری میگو در دانشگاه آزاد گلستان

مدیر مراکز تحقیقاتی معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از تأیید اولیه پرورش، محل فرآوری و بسته‌بندی میگو در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان خبر داد.
کد خبر : 929988

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سولماز صارم‌نژاد مدیر مراکز تحقیقاتی معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و مصطفی سلطانی مدیر مراکز رشد و ارتباط با صنعت معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از استخر‌های پرورش میگو دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و کارخانه فرآوری و بسته‌بندی میگو متعلق به بخش خصوصی بازدید کردند.

مدیر مراکز تحقیقاتی معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید با بیان تأیید اولیه پرورش و محل فرآوری و بسته‌بندی میگو اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی سایت پرورش میگو توانست اقدام مؤثری برای کارآفرینی، کسب درآمدزایی غیرشهریه‎ای و اجرای طرح پویش انجام دهد و با بررسی که از استخر پرورش میگو و کارخانه فرآوری صورت گرفت، توانست تأییدیه اولیه را کسب کند.

صارم‌نژاد افزود: صدور مجوز نهایی برای بسته‌بندی و عرضه به بازار منوط به ارسال برگه آنالیز کنترل کیفیت محصول به معاونت پزشکی سازمان (دفتر توسعه پژوهش) خواهد بود.

وی به تشریح نحوه اخذ مجوز‌های لازم برای تمامی فرآورده‌های غذایی دارویی، سلامت‌محور و ثبت برند دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مواد غذایی و دارویی با عنوان «خوش» توسط مدیران علوم پزشکی سازمان پرداخت و پیشنهاد کشت و پرورش گیاهان زراعی دانش‌محور و فرآوری مواد غذایی خاص را در استان گلستان مطرح کرد.

بهزاد حیدری مدیر اقتصاد دانش‌بنیان استان گلستان هم ابراز امیدواری کرد که بتوان در آینده نزدیک محصولات غذایی تولید شده در مجموع واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی این استان را با برند «خوش» دانشگاه به بازار داخلی و حتی خارجی عرضه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر