صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

بخشش و هبه اموال دانشگاه آزاد به سایر ارگان‌ها ممنوع است

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: هرگونه بخشش و هبه اموال این دانشگاه به ارگان‌های مختلف ممنوع است.
کد خبر : 929860

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و نهمین جلسه شورای رؤسای واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به مدت دو روز به میزبانی واحد‌های دانشگاهی آباده و صفاشهر برگزار شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این جلسه اظهار کرد: در شورای گسترش استان فارس تلاش‌های خوبی توسط اعضا صورت گرفت که حاصل همه این تلاش‌ها بررسی و تصویب پرونده‌های رشته‌ها، واحد‌ها، مراکز و ارسال آن به سازمان مرکزی است.

حسن سلطانی بیان کرد: در این مدت شورای گسترش استان فارس در جابجایی رشته‌ها و رشته‌محل‌های تشکیل کلاس در مقاطع مختلف تلاش زیادی کرد که انتظار می‌رود با پذیرش دانشجو در مهرماه حاصل این تلاش‌ها را در تمامی واحد‌ها و مراکز استان شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از سال ۹۳ به‌ دلایل و شرایط خاص وارد زیاندهی شده بود که بعد از گذشت این سال‌ها با مدیریتی که صورت گرفت توانستیم به مرحله سوددهی برسیم که باید در وهله نخست با حفظ وضع موجود و در مرحله دوم حرکت به سمت شرایط بهتر گام برداریم.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد: انتظار می‌رود که رؤسای واحد‌ها قبل از ورود دانشجویان مسائل مربوط به حوزه دانشجویی ـ فرهنگی، عفاف و حجاب و ... را در اولویت قرار دهند، همچنین رسیدگی و سرکشی به فضا‌های مختلف دانشگاه ازجمله خوابگاه‌ها، سلف سرویس، ساختمان‌های آموزشی و ... در اولویت کاری هیئت‌رئیسه واحد‌ها قرار گیرد.

سلطانی افزود: صیانت از اموال دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس وظیفه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است و انتظار می‌رود از هرگونه بخشش و هبه اموال دانشگاه به ارگان‌های مختلف خودداری شود.

وی توضیح داد: از آنجا که مرحله بعدی تفاهم‌نامه عملکردی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد با اعلام سازمان مرکزی آغاز شده و تا ۲۰ شهریورماه برای رفع مغایرت‌گیری زمان در نظر گرفته شده، انتظار می‌رود واحد‌ها و مراکز در این باره دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر