صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

شکل‌گیری فرآیند آمادگی آغاز سال تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: فرآیند آمادگی برای شروع سال تحصیلی در این دانشگاه به‌طور مناسب‌ شکل گرفت.
کد خبر : 929831

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین روز از سی و نهمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این جلسه با اشاره به وجود ۸۰ هزار دانشجو در مجموعه این دانشگاه، آن را بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی استان فارس برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و با خانواده ۱۰۰ هزار نفری خود در استان فارس با افتخار در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت خواهد کرد.

{$sepehr_key_1555}

محمدرضا قائدی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در هر نقطه‌ای از استان فارس پایگاهی برای انقلاب اسلامی و دفاع و حمایت از کیان این نظام محسوب می‌شود.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد: با توجه به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید، نشست دومین روز از شورای اداری استان فارس به نشست مشترک بین رؤسا و مسئولان حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی فارس اختصاص یافته تا فرآیند ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی هرچه بیشتر و مناسب‌تر شکل گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت جبهه مقاومت در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: جبهه مقاومت در بهترین شرایط خود بعد از انقلاب اسلامی قرار گرفته و توانسته خط قرمز رژیم صهیونیستی که همان تل‌آویو بوده را در مدت یک ساله سه بار مورد هدف قرار دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز، نخستین هجوم جبهه مقاومت به تل‌آویو را با پرواز و شلیک پهپاد‌های یمنی برشمرد و افزود: این شکسته شدن خط قرمز هیمنه ابرقدرت پوشالی صهیونیست را شکست و مقدمه‌ای برای دومین هجوم به این شهر شد که پس از طوفان‌الاقصی از سوی جمهوری اسلامی صورت گرفت و در روز‌های اخیر هجوم پهپاد‌ها و موشک‌های جبهه مقاومت لبنان این خط قرمز را نابود کرد.

نخستین روز از سی و نهمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر