صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

بوژویچ: باید زمین چمن ورزشگاه بازی با استقلال مطلوب باشد/ با تمام قوا بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بازی تیم ما با استقلال تهران باید در ورزشگاهی باشد که زمین آن برای بازی هر دو تیم مطلوب باشد.
کد خبر : 929738

میودراگ بوژوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه استقلال خوزستان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و دلیل این موضوع چیست، اظهار کرد: هنوز تیم ما کامل نشده است. از لحاظ فیزیکی در حال کار هستیم، امیدواریم با اضافه شدن مهره‌های جدید، ایجاد هماهنگی و شناخت بیشتر میان بازیکنان و یکدست شدن تیم به مرحله‌ای برسیم که نقیصه گلزنی تیم رفع شود تا شرایط مناسب‌تری برای کسب امتیاز پیدا کنیم.  

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه با چه شناختی موافقت خود را با جذب سجاد شهباززاده اعلام کرده، گفت: با توجه به شناختی که از این مهاجم با تجربه پیدا کردم و سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران دارد. همچنین لژیونر بوده و در تیم‌های خوب ایرانی در لیگ برتر بازی کرده، یقیناً با تجربه‌ای که دارد و تبحر در گلزنی، خرید خوبی برای تیم استقلال خوزستان است. او می‌تواند به روند گلزنی تیم کمک کند مخصوصاً در محوطه جریمه مهاجم اثرگذاری است.  

وی درباره اینکه باشگاه فولاد خوزستان نمی‌خواهد ورزشگاه فولاد آرنا را در اختیار تیمش قرار دهد تا از استقلال تهران میزبانی کند و سازمان لیگ هم تأکید دارد این بازی با کمک داور ویدئویی VAR برگزار شود،عنوان کرد: برای من فرقی نمی‌کند و این باشگاه است که تصمیمات لازم را برای بازی تیم با هماهنگی سازمان لیگ می‌گیرد. به هر حال باید در ورزشگاهی باشد که زمین آن برای بازی هر دو تیم مطلوب باشد. همچنین وجود VAR لازم است، چون کمک می‌کند داوران قضاوت بهتری داشته باشند.  

بوژووبچ درباره اینکه چه شناختی از تیم استقلال تهران دارد و تیمش با چه انگیزه‌ای بازی می‌کند تا نتیجه خوبی بگیرد، تصریح کرد: تلاش ما بر این خواهد بود که آن طور که شایسته است برابر استقلال بازی کنیم. انتظار ما این است که دو تیم فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند به نمایش بگذارند. اینکه کدام تیم موفق شود یا نشود، در وهله اول به خودمان بستگی دارد. حتماً سعی می‌کنیم تا برابر استقلال بازی بسیار خوبی را انجام دهیم و هواداران را راضی کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان برابر استقلال تهران تمامی بازیکنان را در اختیار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مصدومی نداریم. امیدوارم که با تمام قوا با استقلال بازی کنیم.

بوژوویچ در مورد اینکه کیفیت ورزشگاه‌های ایران را در این دو هفته در چه سطحی دیده است، گفت: خوشبختانه در دو بازی اول این شانس را داشتیم در دو ورزشگاه با کیفیت بازی کنیم. در ورزشگاه‌های فولاد و سیرجان زمین‌های با کیفیتی داشتیم. زود است که بخواهم در مورد کیفیت لیگ برتر صحبت کنم ولی تا اینجا فوتبال رونده و خوبی از تیم‌های ایرانی دیده‌ام. باید صبر کنیم تا در ادامه فصل شناخت بیشتری از فوتبال باشگاهی ایران پیدا کنم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر