صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
کاظمی در ویدئو کنفرانسی با اعضای پروژه مهر تاکید کرد؛

تکمیل پروژه های عمرانی در استان‌ها تا ۲۵ شهریورماه

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با اعضای پروژه مهر ادارات کل استان ها تاکید کرد که پروژه‎های عمرانی در استان‌ها تا ۲۵ شهریور تکمیل می‌شود.
کد خبر : 929731

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ‌علیرضا کاظمی عصر روز گذشته در جلسه پروژه مهر که بصورت ویدئو کنفرانسی با ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار شد، ضمن خداقوت بابت تلاش‌های همکاران اعضای ستاد پروژه مهر استانی، اظهار کرد: ضرورت دارد که جلسات بررسی و پیگیری پیشرفت کار درپروژه مهر بطور منظم برگزار شود تا استانی که در مسیر فعالیت‌ها و پیشرفت تغییری نداشته، مشخص شود و مدیرکل آن توضیح دهد که چرا اتفاقی نیفتاده و پیشرفتی در پروژه نداشتند.

وی با بیان اینکه درپروژه مهر فعالیت‌های سختی داریم، گفت: انشالله با تلاش شما همکاران در هفته‌های آینده از این مرحله با سربلندی و سرافرازی عبور خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جلسه‌ای که با استانداران سراسر کشور داشته، خاطرنشان کرد: انتخاب دکتر مومنی به عنوان وزیر کشور برای ما فرصت به شمار می‌رود بدلیل اینکه دکتر مومنی شخصیت فرهنگی است یعنی نگاه فرهنگی دارد و هرجا هم خدمت کرده با رویکرد فرهنگی کار را پیش برده است.

وی ادامه داد: زمانی که جلسه با استانداران را با ایشان مطرح کردم پذیرفتند و بعداز جلسه صبح رئیس جمهور با استانداران، بعد از ظهر حدود یک ساعت و نیم بنده با استانداران در رابطه با بازگشایی مدارس صحبت کردم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کمبود نیروی انسانی داریم کما اینکه در طول ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما بحران نیست.

وی با تاکید بر اینکه چالش‌هایی در پروژه‌های عمرانی در مدارس از جمله آب، برق و گاز و انشعاب و... وجود دارد، گغت: برای برطرف کردن این مسائل که برخی۹۰ درصد پیش رفته اند، نیاز است که با کمی نقدینگی تلاش بیشتری صورت بگیرد تا این پروژه‌ها به اتمام برسند.

کاظمی تصریح کرد: استان‌ها مکلف هستند تا قبل از ۲۵ شهریور ماه پروژه‌های خود را افتتاح کنند و اگر در این مسیر مسئله‌ای دارند با کمک استانداران حل کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی، اظهارکرد: ما سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم تا پای جان برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌جنگیم و قدم برمی‌داریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه نماد باید روز اول مهر آماده بهره برداری شود و زنگ نماز نیز در تمام مناطق کشور با حضور ائمه جمعه محترم در نماز ظهر روز بازگشایی زده شود و طراحی این زنگ برعهده معاونت پرورشی و فرهنگی باشد.

کاظمی تاکید کرد: خوشبختانه در بین استانداران فضای خوبی ایجاد شد و همگی مطرح کردند که پای کار آموزش و پرورش هستند و حالا ما باید در استان‌ها تحرک لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر