صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
قائدی خبر داد؛

افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد فارس با جابه‌جایی 150 رشته/ طرح «کارمند پشتیبان» را اجرایی می‌کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: با جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ رشته کارشناسی و بالغ بر ۵۰ رشته کارشناسی‌ارشد و دکتری امکان جذب و افزایش تعداد دانشجویان واحد‌های دانشگاهی این استان در مهر امسال تسریع و تسهیل می‌شود.
کد خبر : 929659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و نهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با اشاره به فرصت واحد‌های دانشگاه درراستای تبلیغات لازم برای انتخاب واحد و جذب نودانشجویان اظهار کرد: وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نسبت به هشت سال گذشته بسیار مطلوب است و به‌لحاظ مالی این استان در سال جاری به سودآوری رسیده و این فرصت مناسبی است که هریک از واحد‌های دانشگاهی به شیوه‌ای خاص ازجمله با تهاتر بدهی‌های بنیاد شهید به غنای اندوخته‌های خویش بپردازند تا از این طریق به بازپرداخت مطالبات بازنشستگان و کارکنان و اعضای هیئت علمی کمک شود.

{$sepehr_key_1528}

محمدرضا قائدی، رمز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را وجود همدلی بین ارکان این دانشگاه برشمرد و افزود: طرح «کارمند پشتیبان» در استان فارس به صورت جدی اجرا می‌شود تا طی آن واحد‌های نیازمند به کارمند با پشتیبانی کارکنان توانمند واحد‌های دارای نیروی مازاد به رفع مشکلات آن واحد کمک کنند.

وی متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با جابه‌جایی رشته‌ها بین واحد‌های دانشگاهی، وضعیت جذب نودانشجویان بسیار مطلوب شده، امیدواریم با جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ رشته کارشناسی و بالغ بر ۵۰ رشته کارشناسی‌ارشد و دکتری امکان جذب و افزایش تعداد دانشجویان واحد‌های دانشگاهی این استان در مهرماه تسریع و تسهیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به وجود ظرفیت خیّرین در شهرستان‌های استان فارس اشاره کرد و توضیح داد: برخی واحد‌های دانشگاهی عملکرد بسیار مطلوبی در زمینه استفاده از خیّرین دارند و توانایی‌های آنان برای رفع مشکلات دانشگاه را ابراز کردند و از آنجا که این شرایط در بسیاری از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مهیاست، انتظار می‌رود که رؤسای واحد‌های دانشگاهی از این امکان و ظرفیت حداکثر استفاده و بهره‌برداری را کنند.

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس با همکاری این دانشگاه اشاره و تبیین کرد: براساس ابلاغیه موجود، دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به‌عنوان رئیس کمیته علمی پژوهشی اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس تعیین شده و این اقتضا می‌کند که تمامی واحد‌های دانشگاهی این استان با جدیت درراستای برگزاری این اجلاسیه و همایش بزرگ کشوری که در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد همکاری کنند.

وی از برپایی دومین همایش فرهنگ ایثار و شهادت از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مهر امسال خبر داد و از واحد‌های دانشگاهی خواست تا به طور جداگانه و مجزا برای برپایی همایش‌ها و کنگره‌های پیش‌رویداد این همایش و اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر