صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۰ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

رشیدی: ثبت نشدن قرارداد بلانکو و بیرون ماندن برخی بازیکنان مشکل مدیریتی است/سمیعی کجا مدیریت کرده است؟

مربی سابق استقلال گفت: ثبت نشدن قرارداد بازیکنانی مثل بلانکو برخی بازیکنان بلاتکلیف کاملا مشکل مدیریتی است.
کد خبر : 929601

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه تکلیف چند بازیکن استقلال نظیر بلانکو، مرادمند، یامگا و زیلیکیچ مشخص نیست و جواد نکونام اعلام کرده باشگاه در جذب بازیکن زمان را از دست می‌دهد، اظهار کرد: سرمربی یک تیم بهتر از هر کسی می‌داند تیمش در کدام نقاط ضعف دارد. جواد نکونام هم لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه اعلام کرد تا تیمش بر اساس نیازهایی که دارد، تقویت شود. بالاخره تیمی که در خط حمله مهره‌های کارآمدی چون قائدی، دیاباته و تیام را داشت از فقر یک گلزن ششدانگ که بتواند خود را در موقعیت قرار دهد رنج می‌برد و هافبک‌های تیم هم در دو بازی اول نتوانسته‌اند آن طور که باید و شاید ایجاد موقعیت کنند.

مدیریت جوابگوی مشکلات تیم باشد

وی ادامه داد: اگر قرارداد بلانکو ثبت نشده این مشکل مدیریت است، بازیکنی که فصل گذشته برای تیم بازی کرده برای این فصل نباید مشکلی داشته باشد. بالاخره توافق دو طرفه است و باید مدیریت باشگاه زودتر از این‌ها فکر چنین موضوعی را می‌کرد. الان که تیم دچار مشکل در گلزنی است مدیریت باید جوابگو باشد. ضمن اینکه یامگا بازیکن تیم بوده و در استقلال دچار مشکل شده، چرا از لیست تیم کنار گذاشته شده؟ مرادمند هم در دو سه فصل گذشته از بازیکنان خوب بوده و در خط دفاعی استقلال جا افتاده، به چه دلیل از لیست بیرون مانده است. با دو بازیکن بوسنیایی هم قرارداد بستند که سرمربی با جذب یکی از آنها موافقت کرد. 

سقف بودجه تیم‌های دیگر به مدیریت استقلال ربطی ندارد

مربی سابق استقلال افزود: در مشکلاتی که برای چند بازیکن استقلال به وجود آمده اول مدیریت و بعد از آن سرمربی مقصر هستند. وقتی سرمربی تیم لیست داده باشگاه هم نسبت به جذب بازیکنان اقدام کند. البته بازیکنان خوبی به استقلال اضافه شده‌اند اما تکلیف همه مهره‌ها باید مشخص شود. بیرون ماندن بازیکنانی که نقش مهمی در تیم دارند ناخواسته ایجاد حاشیه می‌کند. ضمن اینکه مدیریت باشگاه استقلال به دیگر باشگاه‌ها چه کار دارد. به مدیریت استقلال ربطی ندارد که رقبا سقف بودجه را رعایت کردند یا نکردند. بالاخره فدراسیون و سازمان لیگ مسئول دارند و آنها تشخیص می‌دهند. مگر فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس بابت رعایت نکردن سقف جریمه نشدند؟ این فصل هم هر تیمی رعایت نکند جریمه می‌شود.

نقطه ضعف استقلال برای قهرمانی گلزنی است

رشیدی خاطرنشان کرد: مانده‌ایم که فرشید سمیعی چه می‌کند و چرا به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اجازه می‌دهد چنین مشکلاتی پیش آید؟ سمیعی را نمی‌دانم پیش از استقلال کجا مدیریت می‌کرده ولی شهریاری مدیر نام آشنایی است و به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه و نماینده هلدینگ خلیج فارس یک مدیر شناخته شده است. انتظار از استقلال با توجه به هزینه‌های زیادی که شده فقط قهرمانی است. نقطه ضعف تیم در گلزنی است و باید خود را تقویت کند تا بتواند به دروازه حریفان برسد. ایراد‌های خط دفاعی هم رفع شود تا استقلال بتواند مدعی اصلی قهرمانی شود. مدیریت باشگاه فراموش نکند که همه تلاش خود را برای تحقق قهرمانی انجام دهد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر