صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه:

سلامت و آرامش اجتماعی، ارتباط وثیقی با زیست‌جهان نوجوانان و جوانان دارد

در ‌پانزدهمین جلسه شورای معین ستاد راهبری و نظارت فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه بیان کرد: سلامت و آرامش اجتماعی، ارتباط وثیقی با زیست‌جهان نوجوانان و جوانان دارد.
کد خبر : 929551

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جلسه شورای معین ستاد راهبری و نظارت فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌ها و نمایندگان گروه‌های مردمی و همچنین تعدادی از مدیران دبیرخانه برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و اعضای جلسه، بر اهمیت تشکیل جلسات شورای ستاد فرهنگی و اجتماعی، در زمان مقرر تأکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: سند، سیاست‌گذاری است برای حل مسئله است. قبل از طرح اسناد، می‌بایست یک مسئله و راهبرد و راهکار‌های آن در قالب سند بیاید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اظهار نگرانی نسبت به وضعیت کافه‌ها، توجه جدی به این مقوله را خواستار شد و اعلام کرد که به سرعت گزارش نهایی آن آماده شود.
خسروپناه با بیان اینکه یک سال از تصویب سند مهدویت، می‌گذرد و فعالیت خاصی حول اجرایی-سازی این سند صورت نگرفته است، بر ضرورت پیگیری اجرای این سند با رفع نواقص احتمالی تأکید کرد.

اولین دستور این جلسه «گزارش نظارت و ارزیابی اهم مسائل و راهبرد‌های فرهنگی اجتماعی جهت تقویت، سلامت و آرامش اجتماعی» که در جلسه شماره ۸۷۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۱ مصوب شده است، بود.

خسروپناه ضمن تشکر از گزارش ستاد فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد که موضوع سلامت و آرامش اجتماعی، ارتباط وثیقی با زیست جهان نوجوانان و جوانان دارد. همین گروه‌هایی که با عناوین زد، آلفا و بتا (که به تعبیر غلط، نسل ضد، آلفا و بتا خوانده می‌شوند)، نشان‌دهنده تغییر زیست‌جهان آنها است. در نظر گرفتن این تغییرات و همچنین توجه به ظرفیت مردم باید با جدیت موردتوجه قرار گیرد.

در دستور دوم نیز، موسسه فرهنگی و هنری راوینو گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر