صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

حمله حزب‌الله به یک پایگاه دیگر اسرائیل

حزب الله لبنان از حمله به یک پایگاه استراتژیک اسرائیل خبرداد.
کد خبر : 929453

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله لبنان از هدف قرار گرفتن سامانه فنی پایگاه استراتژیک المناره ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری خبر داد و افزود که پهپاد به دقت به هدف اصابت کرد.

بنابراین گزارش، حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای از پاسخ اولیه به ترور شهید فؤاد شکر فرمانده ارشد حزب‌الله خبر داد و گفت در راستای پاسخ به شهادت سردار فؤاد شکر، رزمندگان مقاومت یک حمله هوایی بزرگ به عمق اراضی رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

حزب‌الله لبنان درباره تعداد موشک‌های پرتاب شده به سمت مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کرد  تعداد موشک‌های کاتیوشا پرتاب شده تاکنون از تعداد ۳۲۰ به سمت مواضع دشمن فراتر رفته است.

حزب‌الله لبنان همچنین در خصوص هرگونه حمله رژیم صهیونیستی علیه مواضع غیرنظامیان هشدار داد و تصریح کرد «در صورت هدف قرار دادن غیرنظامیان، پاسخ شدید و دردناکی از راه خواهد رسید».
 
در این بیانیه با تأکید بر آمادگی کامل حزب‌الله لبنان در مقابل هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی تأکید شده است «مقاومت در لبنان در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد و با قدرت خواهد ایستاد و مراقب هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد بود».حزب‌الله همچنین تصریح کرد «عملیات ما زمان می برد و پس از آن بیانیه مفصلی در مورد مسیر و اهداف آن صادر خواهیم کرد».

انتهای پیام/

ارسال نظر