صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
پس از انجام مرحله نخست حملات حزب‌الله لبنان؛

تمامی پناهگاه‌های «تل‌آویو» و «حیفا» باز شدند/ رسانه‌های صهیونیستی به مقامات: اگر حزب‌الله جای خاصی را زده بگویید

در پی انجام مرحله نخست حمله انتقامی حزب‌الله، مقامات صهیونیست در «تل‌آویو» و «حیفا» از گشایش تمامی پناهگاه‌های این دو شهرک صهیونیست‌نشین به روی شهرک‌نشینان خبر دادند.
کد خبر : 929429

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی انجام مرحله نخست حمله انتقامی حزب‌الله، شهرداری «تل‌آویو» اعلام کرد که صبح امروز یکشنبه تمامی ۲۴۰ پناهگاه این شهرک صهیونیست‌نشین را باز کرده است.

شهردار «حیفا» نیز اعلام کرد که تمامی پناهگاه‌های این شهرک صهیونیست‌نشین به روی شهرک‌نشینان باز شده، نمایشی که امشب قرار بوده در این منطقه برگزار شود لغو شده و تمامی فعالیت‌های دانشگاه حیفا تعطیل شده است.

همچنین شهردار حیفا از شهرک‌نشینان صهیونیست خواست که در اطراف منطقه‌هایی که از پشتیبانی دفاعی برخوردار هستند قرار بگیرند.

از سوی دیگر حمله حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی، بروز اختلاف میان مقامات این رژیم را در پی داشت.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در میان اعضای کابینه رژیم صهیونیستی و اعضای حزب لیکود در خصوص ماهیت و حجم حمله پیش‌دستانه ادعایی این رژیم به لبنان اختلاف به وجود آمده است.

همچنین این رسانه صهیونیستی تصریح کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرا و نمایندگان کنست که عضو حزب لیکود هستند دستور داده از هرگونه اظهارنظری بپرهیزند.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله نخست عملیات انتقامی در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی با موفقیت کامل به پایان رسیده است و این مرحله‌ای بوده که طی آن پادگان‌ها و مراکز نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفتند تا پهپادهای هجومی بتوانند به هدف مورد نظر در عمق اراضی اشغالی برسند و پهپادها طبق برنامه عبور کردند.

در این بیانیه آمده است: شمار موشک‌های شلیک شده تاکنون بالغ بر ۳۲۰ موشک است و مراکزی که هدف قرار گرفتند، عبارتند از پایگاه میرون، استحکامات نافی زیو، پایگاه گعتون، استحکامات الزاعوره، پایگاه السهل، پادگان‌های گیلع، یوآو، یردن و نفح در جولان اشغالی، پایگاه عین زیتیم و پادگان راموت نفتالی.

به گزارش آنا، منابع صهیونیست به سران این رژیم توصیه کردند که اگر هدف مهمی از سوی حزب الله مورد اصابت قرار گرفته است خودشان قبل از سخنرانی سید حسن نصرالله اعلام کنند تا آبرویشان نرود.

بنابر اعلام منابع مقاومت، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان حوالی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به منظور بیان جزئیات حمله امروز حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر