صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

کنفرانس جهانی ربات 2024 چین شروع به کار کرد

کنفرانس جهانی ربات 2024 چین با هدف توسعه ایده‌ها و فناوری‌های مربوط به حوزه رباتیک دشروع به کار کرد.
کد خبر : 929391

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، 169 شرکت ازجمله بیش از 20 کمپانی چینی در کنفرانس جهانی رباتیک پکن ربات‌های انسان‌نمایشان را به نمایش گذاشتند. علاوه‌براین، تاکنون در این رویداد بیش از 1100 مهمان و 666 غرفه‌دار حضور پیدا کرده‌اند تا فناوری‌های جدید حوزه رباتیک و کاربردهای آن در صنایع مختلف را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند. این کنفرانس تاکنون میزبان بیش از 812 هزار بازدیدکننده و 120 هزار شرکت‌کننده بوده است.

محصولات برجسته کنفرانس جهانی ربات 2024

حضور ربات‌های انسان‌نما از نکات قابل‌توجه این کنفرانس به شمار می‌رود. در این رویداد، غرفه‌ مخصوصی به نام «دنیای ربات‌ها» با هدف ارتقای سطح دانش عمومی درباره دنیای رباتیک، تشویق به نوآوری و حمایت از رشد این صنعت تعبیه شده است.

مسئولین این غرفه شرایطی مهیا کرده‌اند تا بازدیدکنندگان بتوانند به‌صورت عملی با ربات‌ها و فناوری‌های مرتبط با آن‌ها آشنا شوند. این تعامل می‌تواند جرقه ایده‌های جدیدی را روشن و فرصت‌های رشد بیشتری را برای این صنعت آینده‌نگرانه فراهم کند.

از طرفی، حضور شرکت‌هایی مانند تسلا، کوکا (Kuka)، ABB و SMC اهمیت جهانی این رویداد را برجسته می‌کند؛ در واقع این کنفرانس همه مدیران و رهبران حوزه رباتیک را گرد هم آورده تا با تبادل ایده‌ها، مشارکت و تعامل، به توسعه و پیشرفت حوزه رباتیک کمک کنند.

بازدیدکنندگان از این رویداد می‌توانند ببینند چگونه فناوری‌های پیشرفته مثل هوش مصنوعی و باتری‌های جدید می‌توانند به خلق ربات‌های پیچیده‌تر با قابلیت‌های بیشتر کمک کنند.

این رویداد پنج‌روزه چند انجمن‌ اصلی دارد که 26 جلسه تخصصی را برای همگام‌سازی هوش مصنوعی، تولیدات هوشمند و اتوماسیون صنعتی برگزار می‌کنند. به‌ نظر می‌رسد پس از برگزاری این رویداد، خبرهای مهمی از دستاوردها و ایده‌های نوین برای توسعه هوش مصنوعی به گوش ما خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ربات
ارسال نظر