صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

رجاییان:یامگا به تفکرات حسینی نزدیک شده، در تست پزشکی موفق باشد او را جذب می‌کنیم/ منتظر محمد را می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: یامگا پس از حضور موفق در تست ایفمارک جذب می‌شود.
کد خبر : 929247

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نتایج آلومینیوم اراک در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: در هر دو بازی که به تساوی رسیدیم، ترکیب تیم ما پر از بازیکنان نوظهور، جوان و امید بود. به نظرم مجتبی حسینی با چنین تفکری که در آلومینیوم پیاده کرده به نوعی کمک فوتبال مملکت کرده است. پوست اندازی در تیم ملی با بازیکنان جوان صاحب تجربه ممکن می‌شود. میدان دادن به جوانان همراه با سختی و ریسک است، اما در نهایت به سود باشگاه و فوتبال کشور است.

سه جای خالی برای جذب بازیکن داریم

وی ادامه داد: مستطیل سبز آلومینیوم کاملاً در اختیار سرمربی است. اطمینان کامل به حسینی داریم و تمامی مسائل فنی با نظر وی اعمال می‌شود. تمام فکر و ذهن حسینی تحویل دادن بازیکنانی است که در آینده می‌توانند مهره‌های مهمی برای آلومینیوم شوند. مثل برخی تیم‌های نیستیم که ۶ تا ۷ بازیکن اضافه در لیست خود داشته باشیم و ندانیم اینها چگونه می‌آیند و چگونه می‌روند؟ یلخی و بدون کارشناسی در نقل و انتقالات اقدام نکردیم. اسیر و مبتلا به خیلی مسائل نشدیم و حسینی تمامی بازیکنان را ارزیابی می‌کند و هر بازیکنی که به آلومینیوم کمک کند جذب خواهد شد. قبل از حسینی، الا ماشاءالله مربیانی داشتیم که لیست دادند و بازیکنانی را جذب کردیم که در طول فصل خیلی کم بازی کردند و تأثیرگذار نبودند. در این فصل مهره‌هایی را جذب کردیم که نقاط ضعف ما را پر کردند و بازیکنان جوان و مستعدی هستند. قرارداد‌ها را با این بازیکنان چهار ساله بسته‌ایم تا در آینده بتوانند خود را نشان دهند. سه جای خالی هم داریم که تا روز ۸ شهریور با نظر مستقیم سرمربی تیم، بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم.

تست‌های پزشکی ایفمارک شرط جذب یامگا

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره جذب کوین یامگا از استقلال در حالی که او به تهران بازگشته، تصریح کرد: یامگا سه روز در اراک بود و طرفین شرایط را ارزیابی کردند. او روز گذشته در یک بازی تدارکاتی ۹۰ دقیقه برای تیم بازی کرده و تا حدود بسیار زیادی به تفکرات مجتبی حسینی سرمربی تیم نزدیک شده است. نمایندگان ما در تهران موضوع حضور یامگا را در ایفمارک در دستور کار قرار داده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند. در صورتی که تست‌های پزشکی ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذراند مراحل بعدی جذب او را پیگیری خواهیم کرد.

وی درباره شایعه جذب منتظر محمد از استقلال نیز گفت: یکی از گزینه‌های جدی ما است ولی هنوز صددرصد نشده است، چون گزینه‌های جدی دیگری هم داریم و تصمیم‌گیری نهایی منوط به دیدگاه سرمربی تیم است. رویکرد ما حفظ تیمی خوب و امیدوار است، اما هدف ما حفظ جایگاه هفتمی فصل گذشته خواهد بود و با جذب سه بازیکن جدید به این هدف نزدیک می‌شویم. دل هواداران خود را هم شاد می‌کنیم.  

وی در مورد اینکه دیدار تیمش با نساجی با VAR برگزار شد، اما حریف معتقد بود پنالتی در محوطه جریمه آلومینیوم گرفته نشده، گفت: این اتفاق برای تیم ما هم بوده است. یک لحظه مدافع نساجی داخل محوطه جریمه خودی با دست توپ را نگه می‌دارد. باز یک صحنه دیگر روی کرنری بود که در وقت‌های اضافی برای نساجی گرفته شد، اما کرنر نبود و همان توپ تبدیل به گل مساوی شد. زیر سایه VAR، هیچ کدام از اشتباهات داوری پذیرفته نیست. باید جوری عمل کنند که بهانه‌ای باقی نماند. بالاخره با کمک داور ویدئویی انتظار این است که تیم داوری دچار اشتباه نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر