صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

پرداخت وام اربعین به ۳ هزار دانشجوی متقاضی/ دانشگاه‌های مرز عراق وام کمتری دریافت می‌کنند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار دانشجو برای دریافت وام اربعین اقدام کردند، مبلغ این وام برای دانشگاه‌هایی که به مرز عراق نزدیک هستند، کمتر است.
کد خبر : 929187

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره وام دانشجویی پیاده روی اربعین اظهار کرد: وام پیاده روی اربعین به تمام متقاضیان بدون محدودیت پرداخت شده است. 

{$sepehr_key_1434}

وی با بیان اینکه تفاوتی در مبلغ پرداخت وام اربعین به دانشجویانی که بخواهند زمینی یا هوایی به عراق سفر کنند، وجود ندارد؛ بیان کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار دانشجو برای دریافت وام اربعین تقاضا داده اند، این وام به دانشجویان دانشگاه‌هایی که به مرز عراق نزدیک‌تر باشد ۳ میلیون تومان، به دانشجویان دانشگاه‌هایی که در مرکز کشور مستقر باشند ۴ میلیون تومان و به دانشجویان دانشگاه‌هایی که به مرز افغانستان و پاکستان نزدیک باشند ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد. 

گنجی تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود نسبت به دریافت وام اربعین اقدام کنند، اسامی دانشجویانی که درخواست وام می‎دهند با تایید دانشگاه محل تحصیل به دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و سپس به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود و وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشجویان به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: نهاد رهبری باید لیست دانشجویان را ارسال کند و صندوق رفاه فقط وام‌ها را پرداخت می‌کند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: تاکنون، بیش از ۳ هزار دانشجو با دریافت وام اربعین عازم کربلا شده اند و به هر کدام از آنها نفری ۳ تا ۵ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر