صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

کدامیک از وزرای پیشنهادی بیشترین مخالف از سوی نمایندگان در لیست اولیه را داشتند؟

در آخرین روز رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی نگاهی می‌کنیم به لیستی که نشان می‌دهد کدام یک از وزرای پیشنهادی بیشترین موافق / مخالف و کدام وزرای پیشنهادی کمترین موافق / مخالف را دارد.
کد خبر : 928876

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آخرین روز رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی نگاهی می‌کنیم به لیستی که نشان می‌دهد کدام یک از وزرای پیشنهادی بیشترین موافق / مخالف و کدام وزرای پیشنهادی کمترین موافق / مخالف را دارد.

بنابراین گزارش، لیست زیر، بر مبنای ثبت‌نام نمایندگان موافق یا مخالف وزرای پیشنهادی در روز اول بررسی صلاحیت وزرا در مجلس تهیه شده است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز طی هفته جاری عنوان کرده است که نمایندگانی که به عنوان موافق یا مخالف در روز اول ثبت‌نام کرده‌اند نمی‌توانند خارج از اعلام نظر ثبت‌نامی خود سخنرانی کنند.

ضمناً این لیست، لیست رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت نبوده و لیستی است که در روز اول، نمایندگان مجلس در موافقت یا مخالفت با یک نماینده یا چند نماینده تحویل هیئت رئیسه داده‌اند تا درباره آن وزیر پیشنهادی سخنرانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر