صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

سرلشکر باقری: قدرت‌افزایی نیرو‌های مسلح با پرچم‌داری وزارت دفاع ادامه خواهد یافت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی نوشت: قدرت‌افزایی در سطوح مختلف دفاعی و نظامی با پرچم‌داری وزارت دفاع و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح بالنده‌تر از گذشته با هوشمندی و درایت ادامه خواهد یافت.
کد خبر : 928754

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی فرا رسیدن ۳۱ مرداد روز «صنعت دفاعی» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا قرائی آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

۳۱ مرداد ماه «روز صنعت دفاعی کشور» تجلی‌گاه شکوه و عظمت قدرت دفاعی بومی و بازدارنده ایران مقتدر در دوران تحریم‌های ظالمانه و صف‌بندی اردوگاه سلطه و استکبار علیه انقلاب و نظام اسلامی را به جناب‌عالی و مسئولان، مدیران و کارکنان مؤمن، مجاهد، انقلابی و افتخارآفرین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای قادر متعال را شاکریم در پرتو الطاف بیکرانه‌اش، نیرو‌های مسلح و حوزه صنعت دفاعی کشور به مدد مجاهدت‌های تاریخ‌ساز فرزندان میهن اسلامی، سپر دفاعی مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان ایران و ایرانی را رقم زده است.

تفکر راهبردی حاکم بر صنعت دفاعی و نظامی به عنوان یکی از ارکان تولیدکننده «قدرت ملی» برای کشور در کنار دیگر اضلاع موثر این عرصه، امروز به مرحله‌ای از شکوفایی و اثربخشی رسیده است که از یک‌سو پیش برندگی سیاست‌های عزتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آوردگاه‌های بین‌المللی حمایت کرده و از سوی دیگر با تیز کردن شمشیر عزم و اراده ایرانیان، دشمنان این سرزمین را از هرگونه کژ اندیشی و خطای محاسباتی برای تجاوز و پیگیری نیت‌های شوم بر حذر داشته است.

در این مقطع حساس تاریخی اطمینان داریم، به فضل الهی و بر اساس آموزه قرآنی «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّه وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ» و تمسک به هدایت‌های فرمانده حکیم، شجاع و دوراندیش نیرو‌های مسلح، قدرت‌افزایی در سطوح مختلف دفاعی و نظامی با پرچمداری وزارت دفاع و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح بالنده‌تر از گذشته با هوشمندی و درایت ادامه خواهد یافت.

با گرامیداشت مقام شامخ شهدای صنعت دفاعی کشور به ویژه شهیدان والامقام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و دیگر مجاهدان این عرصه، دوام توفیق آن امیر عالیقدر و همکاران فهیم و مصمم را در بخش‌های مختلف آن سازمان برای استمرار جهاد پرافتخار در دفاع از کیان دین و میهن و تبعیت از فرامین و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار یکتا طلب می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری
مرداد ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

ارسال نظر