صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گالری «ترانه باران» میزبان نخستین نمایشگاه خوشنویسی بانوی افغانستانی

«از نی تا نینوا» اولین نمایشگاه بانوی افغانستانی در خاورمیانه است که در گالری «ترانه باران» برگزار خواهد شد.
کد خبر : 928643

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه خوشنویسی آثار نستعلیق فرشته احمدی تحت عنوان "از نی تا نینوا" روز جمعه ۲ شهریور و در آستانه اربعین حسینی گشایش خواهد یافت.

این نمایشگاه عرض ارادت نی‌ها به ساکن سرزمین نینواست و نخستین نمایشگاه بانوی افغانستانی است که به صورت انفرادی در خاورمیانه برگزار می‌شود.

زمان گشایش نمایشگاه ساعت ۱۶ الی ۲۰ روز ۲ شهریور است و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه میتوانند تا ۹ شهریور هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به آدرس تهران اقدسیه عزت اله انتظامی، بعد از چهار راه منجیل بن بست عباسی زاده، پلاک ۳، واحد ۲ "نگارخانه ترانه باران" مراجعه کنند.

فرشته احمدی، مهندس برقِ توسعه دهنده‌ی وبِ سایت متولد ۱۳۷۱ بانوی افغانستانی، متولد ایران است که از تابستان سال ۱۳۹۱، نستعلیق را به طور حرفه‌ای نزد استاد محمد مهدی میرزایی آغاز کرد و خط نسخ را در محضر استاد محمدعلی قربانی مشق کرد. او هم اکنون درجه ممتاز را در عرصه خوشنویسی کسب کرده و در مرحله فوق ممتازی است.

کسب مقام سوم در اولین جشنواره خوشنویسی دانشگاه‌های پیامنور استان تهران، حضور در نمایشگاه‌های گروهی و انتشار اثر در کتاب‌های خوشنویسی در رزومه فعالیت‌های او به چشم می‌خورد. اولین نمایشگاه نستعلیق یک بانوی افغانستانی در خاورمیانه متبرک به نام سیدالشهدا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر