صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

مراغه چیان: حجازی و پورحیدری تیم را تخریب نکردند/ استقلال را برای مربیگری یا سرپرستی می‌خواهید؟

پیشکسوت تیم استقلال گفت: حجازی و پورحیدری اگر در استقلال مسئولیتی نداشتند هم حرفی نمی‌زدند یا کاری نمی‌کردند که باعث تخریب تیم شود.
کد خبر : 928551

سعید مراغه چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار استقلال با ملوان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: پیش از هر چیز باید گلایه کنم از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که ورزشگاه آزادی بعد از این همه سال دچار مشکلاتی است که نمی‌تواند میزبان بازی‌های استقلال، پرسپولیس و تیم ملی باشد. استقلال این فصل با پیروزی شروع کرد و هنوز از مهره‌های خارجی خود رونمایی نکرده و قطعاً بهتر می‌شود. زود است که بخواهیم انتظار زیادی از تیم داشته باشیم، اما هر چه جلوتر برویم باید بازی‌های بهتری را ببینیم و امیدوار هستیم تیم آماده و سرحالی در مصاف با حریفان در زمین ظاهر شود. هماهنگی لازم از هفته پنجم به بعد شکل می‌گیرد. البته این شرط است که نفرات جدید بتوانند در استقلال جا بیفتند و خوب ظاهر شوند. 

استقلال از مسیر پیروزی خارج نشود

وی خاطرنشان کرد: توقعات از استقلال با نفرات جدیدی که جذب شده‌اند بالا رفته است. تیم در سه جبهه می‌جنگد و انتظار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انتظار خیلی زیادی نیست. در لیگ نخبگان آسیا توقع قهرمانی نیست ولی می‌خواهیم که تیم بازی‌های درخور توجهی نشان دهد. اگر نتایجی کسب شود که استقلال را به فینال لیگ نخبگان برساند، واقعاً هنر کرده‌اند و کار بسیار بزرگی را رقم زده‌اند. در حال حاضر تمرکز تیم روی بازی هفته دوم با ملوان است. تیمی که بهتر از فصل قبل شده و با ملی‌پوشان سربازی که گرفته، تبدیل به تیمی قوی شده است. خارجی‌های استقلال هنوز در فرم ایده‌آل خود قرار نگرفته‌اند. با این حال برتری مقابل ملوان کمک زیادی می‌کند تا استقلال از مسیر پیروزی خارج نشود. از طرفی برگزاری بازی با سیستم VAR باعث می‌شود تا کیفیت داوری بالا برود. در بازی با شمس آذر به کمک هر دو تیم آمد و اگر در سال‌های قبل هم بود قهرمان لیگ برتر تغییر می‌کرد.

سپاهان، تراکتور و پرسپولیس پرمهره هستند

پیشکسوت تیم استقلال در مورد مصاحبه‌های مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی علیه سرمربی و باشگاه استقلال تصریح کرد: صحبت‌هایی که دو بازیکن سابق باشگاه کردند مثل سم در راه قهرمانی تیم است. کادرفنی تصمیم گرفته تا این دو بازیکن سابق تیم نباشند. دلیل نمی‌شود که پشت سر سرمربی و باشگاه صحبت کرد. برای هواداران و پیشکسوتان خوشایند نیست که دو بازیکن سابق علیه استقلال حرف بزنند. آتیلا حجازی، سعید مراغه چیان یا مهدی هاشمی نسب فرقی نمی‌کند. سال قبل مربی تیم بودی و امسال نیستید. استقلال را برای مربیگری یا سرپرستی می‌خواهید؟  اینکه گفته شده باید قول قهرمانی داد هم درست نیست چون دیگر تیم‌های مدعی هم مهره‌های خوبی جذب کرده‌اند. سپاهان، تراکتور و پرسپولیس تیم‌های پرمهره‌ای هستند. قطعاً قهرمانی لذت بخش است و این انتظار را داریم ولی کار خیلی سختی است. نباید حرف‌هایی زده شود که بار منفی داشته باشد. 

مراغه چیان خاطرنشان کرد: شناختی که از مرحومان ناصر حجازی و منصور پورحیدری داشتم، اگر در تیم مسئولیتی نداشتند هم حرفی نمی‌زدند یا کاری نمی‌کردند که باعث تخریب تیم شود. استقلال با نفراتی که گرفته باید فوتبال هجومی ارائه کند و این انتظار زیادی نیست. حتی در زمانی که تیم یک گل پیش افتاده، باز هم بازی تهاجمی نشان دهد. درست است که باید در کارهای تدافعی هم خوب عمل کرد ولی فوتبال هجومی بازی را زیبا می‌کند و استقلال می‌تواند زیبا بازی کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر