صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
رنجبر اعلام کرد؛

موافقت با تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اعلام کرد که براساس توافق‌نامه صورت گرفته با مسئولان استان هرمزگان مقرر شد طرح تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت کامل اجرایی شود.
کد خبر : 928510

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست کارگروه مسکن دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان استان هرمزگان با حضور محمد مرودی معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مجید سلحشور مدیرکل مسکن و شهرسازی استان هرمزگان، امید عطایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان هرمزگان و جمعی از معاونان، همکاران حقوقی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با هدف رفع چالش‌های پیش روی مسکن کارکنان، خوابگاه دانشجویی و توسعه مدارس سما برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از توافق مسئولان این دانشگاه با استان هرمزگان برای اجرایی شدن این طرح‌ها خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان استانی مقرر شد تأمین مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی در دستورکار قرار گیرد.

رنجبر با اشاره به اینکه جلسات متعددی با وزارت مسکن و شهرسازی در تهران برگزار و نشست‌های متعددی را برای هموار کردن وضعیت مسکن کارکنان با مسئولان دانشگاه در سازمان برگزار کرده‌ایم، ادامه داد: چالش‌های مختلفی را دانشگاه در این مسیر برای رسیدن به هدف پشت سرگذارده، امیدواریم با همت و کمک مسئولان استان هرمزگان ادامه مسیر تسهیل و هموار شود.

وی تأکید کرد: باید با همت مضاعف و به‌کارگیری ظرفیت‌های دانشگاه بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح مهم و حیاتی را به‌عنوان بزرگ‌ترین دغدغه همکاران به نتیجه مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر