صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۲ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

شهدا با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن هم مقابله می‌کردند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد: شهدا علاوه بر جنگ نظامی با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن هم مقابله می‌کردند.
کد خبر : 928496

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست رونمایی از دستاورد‌های کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان فارس به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین علیه‌السلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که ائمه اطهار علیهم‌السلام از ابتدای تاریخ اسلام به‌خصوص در ایام شهادت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام که با آن مواجه بوده‌اند جنبه‌های روانی و تبلیغاتی بود که به طور خاص در واقعه عاشورا یزیدیان به واسطه تبلیغات، خود را پیروز میدان جا می‌زدند که البته این تبلیغات با هدایت‌ها و خطبه‌های امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله علیها بی‌اثر شد.

حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی در ادامه توضیح داد: تعبیر اخیر مقام معظم رهبری درباره شهدا اینگونه است که شهدا در راه آرمان‌هایی که داشته‌اند و در جنگ روانی با دشمن مقابله کرده‌اند.

وی افزود: جنگ روانی از ابتدای تاریخ وجود داشته و تاکنون ادامه دارد و یکی از جلوه‌های مهم بزرگداشت مقام شهدا اینکه تبیین کنیم آنها در جنگ تبلیغاتی و روانی حضور داشته و مقابله کرده‌اند و این همان جنگی است که امروز جوانان ما را هدف قرار داده و تلاش‌ می‌کند جلوی رسیدن خبر رشادت‌های رزمندگان به گوش این قشر را بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر