صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

جمشیدیان: هوادار هفته اول می‌توانست بازنده نباشد/ ذوب‌آهن نهایت استفاده را از پرتاب اوت می‌برد

مربی تیم فوتبال هوادار گفت: ذوب‌آهن شاکله تیمی خود را حفظ کرده و نهایت استفاده را از ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت می‌برد.
کد خبر : 928398

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم هوادار پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که باشگاه داشت، آخرین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. تغییرات زیادی در لیست تیم داشتیم و بازیکنان با تجربه را از دست دادیم. تعدادی از جوانان خوب ما ماندند. در نقل و انتقالات با توجه به بودجه‌ای که داشتیم به عنوان شانزدهمین تیم وارد شدیم. یک مقدار جمع و جور کردن تیم نیاز به زمان بیشتری داشتیم. برای رسیدن به هماهنگی و هارمونی هفته‌های بیشتری را نیاز داریم. خیلی به تیم‌مان امیدواریم و هفته اول با وجود مشکلاتی که داشتیم می‌توانستیم بازنده نباشیم. 

ذوب‌آهن تیم با برنامه‌ای است

مربی تیم هوادار افزود: پیش از دیدار با خیبر در هفته اول لیگ برتر، دو هفته بود که تمرینات را شروع کرده بودیم. احتمالاً از این هفته دو بازیکن از مهره‌هایی که شرایط بازی نداشتند به ما اضافه می‌شوند. سعی می‌کنیم در مشهد بازی خوبی ارائه کنیم و با امتیاز به تهران بازگردیم. ذوب‌آهن شاکله تیمی خود را حفظ کرده، مدیریت، کادرفنی و بیشتر بازیکنان باقی مانده‌اند. یکی دو مهره خیلی خوب خود را در خط حمله از دست داده‌اند. جایگزین‌های این نفرات را جذب کرده‌اند و تیمی منظم هستند. از ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت نهایت استفاده را می‌برند. از تیم‌های با احترام و با برنامه لیگ است و می تواند رتبه‌ای بهتر از فصل قبل به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: هوادار این فصل چالش بزرگی برای مدیریت، کادرفنی و بازیکنان دارد. با حداقل‌ها می توانیم کیفیت خوبی را به ارمغان آوریم. اعتقاد دارم تیم بسیار خوبی هستیم و رفته رفته بهتر خواهیم شد. بودجه کمی داریم و اداره تیم‌های شخصی سخت است اما از نظر پرداختی و حمایت باشگاه نهایت تلاش خود را کرده و تا اینجا شرایط لازم را برای تیم فراهم کرده، امیدوارم در آینده شرایط بهتر هم بشود. 

جمشیدیان در خصوص اینکه دیدارهای هفته‌های ابتدایی لیگ برتر با مشکلات جدی میزبانی ورزشگاه‌ها مواجه شده، اظهار کرد: یکسری قوانین داریم که این‌ها را دیر ابلاغ می‌کنیم. مشکلات و نواقصی که ورزشگاه‌ها داشتند باید پیش از اتمام فصل گذشته صورت‌جلسه می‌شد و بلافاصله پس از اتمام لیگ اصلاح کمبودهای ورزشگاه‌ها و استانداردسازی آنها شروع می‌شد تا کار به اینجا نرسد که تیم‌ها برای میزبانی در هفته‌های ابتدایی به دنبال وزشگاه باشند. 

بازی سپاهان تذکر به همراه داشت 

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین معضل بیست و چهارمین لیگ ورزشگاه‌ها هستند و باعث پخش شدن تیم‌ها در شهرهای خارج از ورزشگاه خانگی است. این موضوع ادامه دارد و این هفته استقلال ناچار است تا خارج از تهران بازی کند. چادر ملو در خارج از استان بازی می‌کند و ذوب‌آهن هم به خاطر تیم ملی به مشهد می‌رود. این موضوع اگر درز پیدا کند و موشکافی شود، نمایندگان ما را از مسابقات باشگاهی آسیا کنار می‌گذارند. چون حداقل‌ها را در اختیار نداریم. کما اینکه دیدار سپاهان و شباب الاهلی تبعاتی را برای ما به همراه داشت و کیفیت پایین چمن ورزشگاه سوالاتی را ایجاد کرد. تذکری بابت این موضوع داده شده و قول گرفته‌اند در بازی‌های آتی چنین اتفاقی تکرار نشود. 

استقلال از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی است

بازیکن سابق تیم ملی درباره تقابل استقلال و ملوان گفت: ملوان برخلاف سال‌های گذشته از فصل قبل با استفاده از بازیکنان سرباز در شرایطی خوب قرار گرفته و این فصل هم بازیکنان سرباز با کیفیت بالاتری به این تیم اضافه شده‌اند، در نتیجه تیمی آماده هستند. ملوان می‌تواند در نیمه بالای جدول باقی بماند، استقلال هم با حفظ شاکله اصلی خود و جذب چند مهره توانمند و با قابلیت بالا، یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی شده‌اند. در طول فصل این موضوع ملموس خواهد بود.

سپاهان کار سخت‌ترین برای قهرمانی دارد 

وی درباره شرایط سپاهان و بازی این تیم با خیبر خرم آباد گفت: سپاهان کمی از قهرمانی فاصله گرفته ولی همواره تیم خوب و برگزیده‌ای برای تصاحب عنوان قهرمانی است. در نقل و انتقالات مطابق انتظارات عمل نکردند ولی هنوز فرصت دارد و در صورت جذب انزونزی تیم قوی‌تری خواهد شد. ضمن اینکه جوانان با کیفیت عالی در اختیار دارد. برابر تیم با انگیزه خیبر روز دشواری دارد و در مجموع برای قهرمانی کار سخت‌ترین نسبت به فصل قبل خواهد داشت.

بازی تراکتور و پرسپولیس مهیج می‌شود 

جمشیدیان درباره دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس یادآور شد: با توجه به اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات برای دو تیم رخ داد، این بازی علاوه بر حساسیت بالا، حواشی زیادی هم خواهد داشت. در کنار این موارد می‌توان منتظر بازی جذاب و تماشایی بود چون مدافع عنوان قهرمانی واقعاً تیم جاندار و قدرتمندی است، تراکتور هم تیم مستحکمی را بسته و دور از انتظار نیست یکی از مهیج‌ترین بازی‌های ادوار لیگ برتر را در ورزشگاه یادگار امام تبریز ببینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر