صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

تعویق زمان برگزاری گردهمایی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در دانشگاه تهران

زمان برگزاری آئین «روزی با دانشگاه» ویژه آشنایی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ چهار گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۳ با دانشگاه تهران تغییر یافت.
کد خبر : 928313

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، زمان برگزاری آئین «روزی با دانشگاه» ویژه آشنایی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ چهار گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۳ با دانشگاه تهران که قرار بود روز دوشنبه ۲۹ مرداد در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار شود، به روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه موکول شد.

 فرشته امین، مدیرکل مهارت دانشگاه تهران درباره دلیل این تغییر زمانی اعلام کرد: با توجه به اینکه تاریخ اعلام رتبه‌های آزمون سراسری به هفته اول شهریور موکول شده است، برگزاری این برنامه در دانشگاه تهران نیز تغییر یافت.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری که رتبه زیر ۱۰۰۰ در گروه آزمایشی کسب کرده‌اند، لازم است جهت شرکت در ویژه برنامه آشنایی با دانشگاه تهران در سایت tcs.ut.ac.ir ثبت‌نام بعمل آورند. ثبت‌نام در این سایت به محض اعلام رتبه‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش ثبت‌نام‌کنندگان شرکت در برنامه «روزی با دانشگاه»، از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۶ شهریور از مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، افزود: این ویژه‌برنامه به منظور آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه تهران با فضای دانشگاه، مقررات آموزشی و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رییسه، اعضای هیأت علمی و رتبه‌های برتر سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد برگزاری آئین «روزی با دانشگاه»، افتتاحیه گردهمایی بزرگ دارندگان رتبه زیر ۱۰۰۰ چهار گروه آزمایشی در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران و نشست‌های پرسش و پاسخ و استفاده از تجربه‌های رتبه‌های برتر سال‌های گذشته، در تالار‌های دانشکدگان‌های هنر‌های زیبا، فنی، علوم پایه و دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و حقوق و علوم سیاسی برگزار می‌شود.

امین در پایان با بیان اینکه برتر‌های کنکور در این رویداد از پردیس مرکزی دانشگاه تهران و دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها و فضا‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه بازدید می‌کنند، گفت: این رویداد ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه با ثبت عکس دسته‌جمعی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مقابل سردر دانشگاه تهران خاتمه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر