صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۲ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
قربانی گلشن‌آباد:

هتل فرهیختگان مهران ظرفیت خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد که هتل فرهیختگان مهران ظرفیت بسیار خوبی در مرز مهران برای درآمدزایی و خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات دارد.
کد خبر : 928272

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: کنگره عظیم اربعین حسینی با پیوست رسانه‌ای تبدیل به بزرگ‌ترین پدیده فاخر فرهنگی و اجتماعی بین‌المللی شده است.

وی اضافه کرد: مهران مهم‌ترین منطقه آزاد تجاری ایران است و می‌تواند به‌دلیل حضور عراق در کنوانسیون تیر TIR، صادرات ایران را تا شرق دریای مدیترانه گسترش دهد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بیان کرد: می‌توان با ایجاد و گسترش آزمایشگاه‌های استاندارد توسط دانشگاه آزاد اسلامی به کنترل کیفی صادرات و واردات اقدام کرد.

قربانی گلشن‌آباد افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان و استادان است و امسال دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دولت درصد بیشتری به حقوق کارکنان اضافه کرد.

وی با اعلام افتتاح هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مهران تبیین کرد: هتل فرهیختگان مهران ظرفیت بسیار خوبی در مرز مهران برای درآمدزایی و خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر