صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تردد در مرزها بدون مدارک معتبر ممنوع

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ گونه گذرنامه‌ای در مرز‌ها صادر نمی‌شود، گفت: پلیس از تردد افراد بدون مدارک معتبر در مرز‌ها جلوگیری می‌کند.
کد خبر : 928248

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ صمد کلاگر معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان در بازدید از مرز چذابه گفت: با توجه به اقداماتی که در مرز چذابه انجام شده، چه در اقدامات انتظامی و چه ترافیکی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که تاکنون هیچ مشکلی در تردد زوار وجود نداشته و خروج آنها به صورت روان و پیوسته در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه اتباع خارجی بدون گذرنامه و یا مجوز معتبر به مرز‌های شلمچه و چذابه در استان خوزستان مراجعه نکنند، افزود: پلیس از تردد افراد فاقد مدارک معتبر جلوگیری می‌کند و اتباع خارجی که قصد عزیمت به عراق از مرز‌های خوزستان برای زیارت اربعین را دارند باید حتماً با مدارک و گذر معتبر وارد مرز‌ها شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ گونه گذرنامه‌ای در مرز‌ها صادر نمی‌شود، گفت: لازم است زائران از همان استان‌های مبدا مجوز خروج را دریافت کنند؛ در غیر این صورت به محل اقامت قبلی بازگردانده می‌شوند.

سرهنگ کلاگر با توصیه اینکه زائران هرگز با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، تصریح کرد: پارکینگ‌های وسیعی در مرز چذابه تعبیه شده است، بنابراین زائران خودروی خود را صرفاً در پارکینگ‌ها پارک کنند و از رها کردن آنها در سایر معابر به جد بپرهیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر