صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

خانواده‌های شهدا و جانبازان مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تأکید کرد که مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی خانواده‌های بابصیرت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.
کد خبر : 928231

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و جمعی از استادان و کارکنان این دانشگاه با آیت‌الله حسین شاکری‌فر امام جمعه شهرستان ممسنی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این دیدار از آیت‌الله شاکری‌فر به‌عنوان آزاده سرافراز و استاد این دانشگاه تقدیر کرد و گفت: جایگاه امام جمعه كه از جانبازان و آزادگان معظم و معزز شهرستان ممسنی است، همواره مورد تکریم و ستايش استادان، کارکنان و دانشگاهیان بوده است.

کریمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی خانواده‌های بابصیرت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان، آزادگان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، افزود: مردم ولايتمدار شهرستان ممسنی همواره قدردان مجاهدت آزادگان صبور هستند و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی نیز قدردان رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ آیت‌الله شاکری‌فر هستند.

امام جمعه ممسنی هم در این نشست ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌عنوان عضو فعال شورای فرهنگی شهرستان در زمینه ارتباط و تعامل بسبار خوب و مثبت با دفتر امام جمعه به آموزه های دینی در زمینه حفظ و ارتقای کمّی و کیفی دانشگاه اشاره کرد.

شاکری‌فر افزود: با توجه به رشد روزافزون دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به‌عنوان بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی این مهم را به فال نیک می‌گیریم و انتظار می‌رود که مسئولان دانشگاه، رهنمود‌های مقام معظم رهبری را با کمک نمایندگان فرهنگی در دانشگاه‌ها پیاده کنند.

به گزارش آنا؛ در این دیدار دانشگاهیان با تقدیم شاخه گل و هدایا از امام جمعه شهرستان ممسنی كه از آزادگان محبوب و سربلند شهرستان با ٦٠ ماه اسارات در بندهای رژيم بعث عراق است، تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر