صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
دهقانی اشکذری اعلام کرد؛

بانوی المپیک به‌زودی در سمت استادی دانشگاه آزاد؛ به جذب استعداد‌های برتر متعهد هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تأکید بر حمایت از ورزشکاران و نخبگان ورزشی گفت: بانوی المپیک به‌زودی در این دانشگاه تدریس می‌کند.
کد خبر : 928175

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه و مسئولان در نشست با مبینا فلاح تنها بانوی المپیکی و افتخارآفرین ورزش استان یزد در رشته تیراندازی با کمان از این ورزشکار برجسته به‌عنوان یکی از الگو‌های موفق زنان ایرانی تجلیل کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این نشست با اشاره به افتخارات و دستاورد‌های مبینا فلاح در عرصه‌های ملی و بین‌المللی گفت: فلاح به‌زودی به‌عنوان استاد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد مشغول به تدریس می‌شود.

دهقانی اشکذری با ابراز خرسندی از حضور فلاح در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: این اقدام نه‌تنها نشان‌دهنده تعهد دانشگاه آزاد اسلامی به جذب نخبگان و استعداد‌های برتر است، بلکه گامی مهم در راستای توسعه و تقویت حضور زنان موفق و بااستعداد در عرصه‌های علمی و آموزشی به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از ورزشکاران و نخبگان علمی، تبیین کرد: فلاح علاوه بر تدریس در آینده نزدیک تحصیلات خود را در مقطع دکتری ادامه می‌دهد و به‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نقش‌آفرینی خواهد کرد.

مسئولان در این نشست از رضا شبانی که در مسابقات ورزشی تیراندازی با کمان دانشجویان جهان در ماده ریکرو مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین موفق به کسب مقام سوم شد تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر