صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصمیم سخت یک پدر سالخورده در «شب به‌هم‌ریخته»

«شب به‌هم‌ریخته» روایت‌گر تصمیمی سخت برای پدر سال‌خورده‌ای است که سیدامین کاظم‌زاده با بازی حاتم مشمولی آن را برای ارائه در جشنواره‌های خارجی به سرانجام رساند.
کد خبر : 928123

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری روابط عمومی پروژه «شب به‌هم‌ریخته» این فیلم با نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سیدامین کاظم‌زاده آقایی به تصویر کشیده شد تا روایت‌گر رنج‌های پدر دستفروش سخت‌کوشی باشد که تصمیم سخت خانواده‌اش پیامد‌های جبران‌ناپذیری برای او رقم می‌زند.

در این فیلم، رامین راستاد، فرشته آلوسی، حاتم مشمولی، فائزه مرتضایی، امید شیدایی، نازنین علیپور، مریم ابراهیمی، رضا بای، احمد ابراهیمی و مهدی گل‌محمدی، علی باقی‌زاده، ابوالفضل فهیمی و بازیگران خردسال ابوالفضل پیرمراد، ساناز سلمانی‌پور و مهزیار کیانی ایفای نقش می‌کنند.

سیدامین کاظم‌زاده آقایی کارگردان شب به‌هم‌ریخته می‌گوید: این فیلم، ماجرای دراماتیک با پایان متفاوت و تلخ را برای تماشاگران رقم می‌زند؛ دختری به نام گیسو که به اجبار پدرش در خیابان‌های تهران دستفروشی می‌کند که بعد از گمشدن گیسو، خانواده تصمیم عجیبی برای صابر پدر خانواده می‌گیرند که پیامد‌های جبران‌ناپذیری برای او به دنبال دارد.

وی افزود: «شب به‌هم‌ریخته» روایت‌گر یک ماجرای واقعی است که برای یکی از دوستان نزدیکم اتفاق افتاده است؛ شبی که با شنیدن این ماجرا من را شوکه کرد و باعث شد با کمی تغییرات و اضافه شدن بعضی از اتفاقات، فیلمنامه آن را بنویسم.

کاظم‌زاده‌آقایی همچنین خاطرنشان کرد: به زودی، پیش‌تولید فیلم کوتاه «این یک زن تنها» را آغاز خواهیم کرد که انتخاب عوامل و بازیگران این فیلم کوتاه نیز در دست انجام است تا با دریافت مجوز‌های ساخت و ... تعیین لوکیشن‌های مورد نیاز به زودی مقابل دوربین برود.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر تولید مهین نظافتی، مدیر تصویربرداری سید جواد موسوی، مدیر صدابرداری سید مجید همایونی، منشی صحنه: المیرا آزاد، گریم: رضا دهیده، تجهیزات فیلمبرداری شرکت سینمایی اشک خونی، دستیار کارگردان: فاطمه شهبازی و محمد نخعی، مشاور: علیرضا شمس، تدارکات: ابوالفضل فهیمی و علی باقی‌زاده، عکاس: فهیمه دانشی، مدیر روابط عمومی و رسانه: امیر خان‌زاده و دستیار عکاس: کوثر حلوایی.

انتهای پیام/

ارسال نظر