صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شبکه آموزش روی آنتن می‌رود؛

بررسی چالش‌های آموزشی کشور در «پرسشگر»

برنامه «پرسشگر» از این هفته شنبه، یکشنبه ودوشنبه از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.
کد خبر : 928092

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا،برنامه «پرسشگر» با هدف بررسی چالش‌های آموزش کشور وعدالت آموزشی، شنبه‌ها با موضوع آموزش و پرورش، یکشنبه‌ها بررسی مباحث آموزش عالی و دوشنبه ها، فنی و حرفه‌ای با اجرای محسن شریف زاده روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

این هفته شنبه ۲۷ مرداد ماه «پرسشگر» میزبان علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ومهدی نوید ادهم، مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش است.

در این برنامه اولویت‌های برنامه پیشنهادی وزیرآموزش و پرورش و میزان تطابق آن با نیاز‌ها و اولویت‌های وزارتخانه، اسنادبالادستی و برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین، یکشنبه ۲۸ مرداد ماه این برنامه با حضور سیدرضا هاشمی وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی زاهدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به موضوع اولویت‌های برنامه پیشنهادی وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری و میزان تطابق آن با نیاز‌ها و اولویت‌های وزارتخانه، اسنادبالادستی و برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.

برنامه «پرسشگر» دوشنبه ۳۰ مرداد ماه میزبان مصظفی آذر کیش، مدیرکل اسبق دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش و محمدرضا سنگری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بوده و طرح تحول آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «پرسشگر» هر هفته با مهمانان و دیدگاه‌های و نقطه نظرات مختلف با تهیه کنندگی مریم فیروزی شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه آموزش
ارسال نظر