صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۴ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی:

دکتر طهرانچی دانشگاه رو به رکود را احیا کرد

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: دکتر طهرانچی در مقطعی که دانشگاه آزاد اسلامی رو به رکود می‌رفت موفق به احیای آن شد.
کد خبر : 927701

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیستمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با حضور تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و محمدعلی کی‌نژاد، رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی کشور در سالن پروین اعتصامی واحد تبریز برگزار شد.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت اخذ نشان سرو توسط صفر نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز و قدردانی از آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که فردی پیگیر و پرتلاش هستند که دانشگاه آزاد تبریز را به خوبی اداره می‌کند، یاد تمامی شهدا از صدر انقلاب تاکنون به‌خصوص شهدای خدمت و شهید امنیتی که روز گذشته در استان آذربایجان‌شرقی از نیرو‌های فراجا در راه حفظ امنیت کشور به درجه رفیع شهادت رسید، گرامی داشت.

تراب محمدی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در طول خدمت‌شان از سال ۶۱ تلاش زیادی کردند؛ به‌خصوص متخصصانی که در سطح کشور و استان خدمات زیادی به علم عرضه کردند و در توسعه علم و دانش کشور نقش اساسی داشتند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ماحصل اندیشه و فکر امام خمینی(ره) بود که در دوران مقام معظم رهبری هم به خوبی هدایت شد و اکنون مسئولیت این جامعه علمی برعهده دکتر طهرانچی که جزء دانشمندان و استادان بزرگ ایران است و در مقطعی که دانشگاه رو به رکود می‌رفت موفق به احیا آن شد و این امر طبیعی بود، چراکه جمعیت جوان کم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر