صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از قهرمانان مدال‌آور کشورمان در المپیک پاریس

استاد عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از یکایک دست‌اندرکاران ورزشی کشور خاصه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به خاطر کسب قهرمانی‌ها و مدال آوری ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تشکر کرد.
کد خبر : 927349

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، استاد عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی ضمن تقدیر از قهرمانان ورزشی کشورمان در المپیک، از یکایک دست‌اندرکاران ورزشی کشور خاصه كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان به خاطر كسب قهرماني‌ها و مدال آوري ورزشکاران در المپيک 2024 پاریس تشکر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
کسب موفیقت کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک پاریس را به جامعه ورزشی ایران تبریک عرض می‌کنم.
از یکایک دست‌اندرکاران ورزشی کشور خاصه كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان به خاطر كسب قهرماني‌ها و مدال آوري ورزشکاران در المپيک 2024 پاریس تشکر می‌کنم.
در این المپیک رشته‌های ورزشی کشتی و تکواندو درخشان‌تر از دیگر رشته‌های ورزشی ظاهر شدند و جناب آقای محمدهادی ساروی جناب آقای سعید اسماعیلی، جناب آقای آرین سلیمی، سرکار خانم ناهید کیانی، جناب آقای مهران برخورداری، جناب آقای علیرضا مهمدی، جناب آقای حسن یزدانی، جناب آقای امیرحسین زارع، جناب آقای رحمان عموزاد، سرکار خانم مبینا نعمت زاده، جناب آقای امین میرزازاده، جناب آقای امیرعلی آذرپیرا موفق به کسب افتخار مدال المپیک شدند و قدردان یکایک این عزیزان هستم. همچنین از جناب آقای دکتر علیرضا دبیر و جناب آقای دکتر هادی ساعی رؤسای محترم فدراسیون‌های کشتی و تکواندو که خود از افتخارات ورزش قهرمانی کشور هستند و با مدیریت عالی خود این موفقیت را رقم زدند مراتب تشکر و قدردانی را دارم.
این موفقیت بزرگ نشان از توان و استعداد بالای جامعه ورزشی کشور است و امیدبخش آینده روشن برای کسب جایگاه‌های برتر در رشته‌های ورزشی برای کشور عزیزمان، ایران است.
از خداوند متعال آرزوش سربلندی و موفقیت روزافزون کشور عزیزمان در عرصه‎های مختلف را مسئلت دارم.
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

ارسال نظر