صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

ترامپ به توئیتر (ایکس) بازگشت

«دونالد ترامپ» با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به این شبکه اجتماعی بازگشت و قرار است یک گفت‌وگوی زنده با «ایلان ماسک» مالک ایکس برگزار کند.
کد خبر : 927339

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور امروز با انتشار یک ویدئو از بازگشت خود به شبکه اجتماعی ایکس خبر داد.

در پی ادعای ترامپ مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که به حمله حامیان وی به کنگره این کشور منجر شد، ترامپ از فعالیت در این شبکه اجتماعی که در آن زمان توئیتر نام داشت، منع شد. در اواخر ۲۰۲۲ بود که «ایلان ماسک» توئیتر را خریداری کرد و نام آن را به ایکس تغییر داد. در آن زمان، اعلام شد که ترامپ می‌تواند به ایکس بازگردد، اما او که شبکه اجتماعی مختص خود به نام «تروث سوشال» را ساخته است، گفت قصد فعالیت در ایکس را ندارد.

ایلان ماسک اعلام کرده است که در ساعت ۸ شب دوشنبه به‌وقت محلی (۳:۳۰ بامداد سه‌شنبه به‌وقت تهران) یک گفت‌وگوی زنده با ترامپ برگزار خواهد کرد که موضوع آن از قبل تعیین نشده و هیچ محدودیتی نخواهد داشت. ماسک از کاربران ایکس خواسته پرسش‌های خود از ترامپ را تا قبل از شروع مصاحبه، مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر