صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

ظرفیت چهل‌ساله دانشگاه آزاد کاشان باید تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: باید ظرفیت و توفیقات دانشگاهی که در ۴۰سال عمر خود منشأ خیرات فراوان بوده به خوبی تبیین شود.
کد خبر : 927242

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در نشست کمیته جذب دانشجوی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: باید ظرفیت و توفیقات دانشگاهی که در ۴۰سال عمر خود منشأ خیرات فراوان بوده به خوبی تبیین شود. تربیت بیش از ۴۱هزار دانش آموخته‌ای که هر کدام در کشور و به‌ویژه در شهر کاشان اثر گذار هستند از جمله خدمات این واحد دانشگاهی است.

وی افزود: مجتمع مدارس سمای این واحد دانشگاهی با پذیرش بیش از ۲ هزار دانش آموز در ۹ مدرسه از پیش دبستان تا دیپلم برای دختران و پسران، بار عظیمی را از روی دوش متولیان آموزش و پرورش شهرستان برداشته و موجب رقابت مدارس دولتی و غیردولتی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به ظرفیت مراکزی همانند سرای تخصصی نوآوری فرش ماشینی، مرکز رشد واحد‌های فناور، مرکز تحقیقات فرش ماشینی گفت: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های متعدد در رشته‌های نساجی، صنایع، برق، کامپیوتر، معماری، عمران و... با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات لازم بستر خوبی برای تربیت دانشجویان مهارت محور پدید آورده‌اند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از سال ۱۳۶۳ با پذیرش دانشجو در دو رشته آغاز به‌کار کرد و اکنون در کنار سایر دانشگاه‌های عظیم شهرستان کاشان نظیر دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهر به عنوان نگین آموزش عالی در کویر مرکزی ایران سهم بسیار بزرگی در تعلیم و تربیت نسل جوان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر