صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

دریافت بیش از ۶۰ طرح‌نامه در فراخوان حمایت از طرح‌نامه‌های هنری رسانه‌ای جایزه معلم

دبیرخانه فراخوان ملی حمایت از طرح‌نامه‌های هنری رسانه‌ای جایزه معلم با اشاره به استقبال بالای اهالی هنر از این فراخوان گفت: تاکنون بیش از 60 مورد طرح‌نامه به این فراخوان ارسال شده است.‌
کد خبر : 926863

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین صادقیان دبیرخانه فراخوان ملی حمایت از طرح‌نامه‌های هنری رسانه‌ای جایزه معلم با اشاره به تعداد آثار ارسال شده به این فراخوان، گفت: توجه به اینکه «فراخوان حمایت از طرح‌نامه‌های هنری با هدف تکریم مقام معلم» اولین دوره‌ای است که در سطح ملی برگزار می‌شود، باید اذعان کرد اهالی هنر استقبال خوبی از این فراخوان داشته‌اند و این امید می‌دهد که بتوان با استمرار در برگزاری آن، در دوره‌های آینده «فراخوان حمایت از طرح‌نامه‌های هنری با هدف تکریم مقام معلم» با همگرایی حداکثری و شبکه‌سازی گسترده‌تر اهالی رسانه و هنر، هم به لحاظ کمیت و هم به لحاظ کیفیت، گسترده‌تر و عمیق‌تر برگزار شود.

وی افزود: جامعه‌ای که به معلمان خود احترام می‌گذارد، به آینده خود ارج می‌نهد. اگر تولیدات رسانه‌ای فاخر با محوریت جایگاه معلم افزایش یابد، به مرور حس تکریم مقام معلم در جامعه افزایش می‌یابد و همچنین می‌توان معلم را در جایگاه واقعی خود تصویر و تعریف کرد و تصاویر اشتباهی که از حرفه و شان معلمی در جامعه شکل‌گرفته را به مرور اصلاح کرد.

صادقیان در ادامه گفت: تاکنون ۶۳ اثر به فراخوان ارسال شده است و فراخوان تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در حال حاضر هیئت داوران در حال بررسی طرح‌نامه‌ها هستند.

مراسم اختتامیه نخستین فراخوان حمایت از طرح نامه‌های هنری رسانه‌ای با هدف افزایش شان اجتماعی معلم، هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر