صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
اقتصاد و دولت چهاردهم/۶۵

بایدهای صنعتی‌سازی مسکن در دولت پزشکیان

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت ملی مسکن قانون مصوب مجلس بوده و وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم مکلف به اجرای آن و صنعتی‌سازی مسکن است.
کد خبر : 926826

دولت چهاردهم مکلف به اجرای صنعتی‌سازی مسکن است

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اولویت دولت چهاردهم در حوزه صنعتی سازی مسکن  و اهمیت تداوم نهضت ملی مسکن گفت: نهضت ملی مسکن در دولت چهاردهم تعطیل نخواهد شد و این مسکن سازی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد؛ زیرا هر اتفاق در حال وقوع حوزه مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن مصوب مجلس شورای اسلامی و سایر قوانین است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: چون نهضت ملی مسکن قانون است، وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم مکلف هستند که در ریل قانون حرکت کنند، طبیعتا در این شرایط این قانون نمی‌تواند متوقف شود و از سوی دیگر مسکن‌سازی با روش صنعتی، ضرورت امروز و نیاز کشور است.

وزیر راه و شهرسازی باید در حوزه مسکن‌سازی اراده داشته باشد

حاجی دلیگانی گفت: مجلس در انتخاب و رای اعتماد دادن به وزیر راه و شهرسازی، به مولفه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به آنها تاکید کردند توجه می‌کند و از حیث درآمدی نیز وزیر راه و شهرسازی که روی کار می‌آید باید توانمندی لازم را در حوزه راه، مسکن، حوزه هوایی، دریایی، ریلی و شهرسازی داشته باشد. در این شرایط نیازمند یک فرد جامع الشرایط هستیم که دلسوز و توانمند باشد.

{$sepehr_key_1167}

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی که از مجلس رای اعتماد بگیرد باید گزینه‌ای باشد که به مسئولیت دولت در قبال مسئله مسکن توجه کند و در حوزه مسکن‌سازی اراده داشته باشد تا امور این حوزه پیش برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر