صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

ورود دانشگاه آزاد به حوزه دانش‌بنیان برای رفع مشکل نیروی انسانی متخصص

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد که این دانشگاه به حوزه دانش‌بنیان و عرصه‌های پژوهشی برای رفع مشکل نیروی انسانی متخصص ورود کرده است.
کد خبر : 926728

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور علی سروری‌مجد قائم‌ مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معین کمیسیون دائمی استان سیستان و بلوچستان در واحد خاش برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست گزارشی از نتایج جلسات پیش‌بینی بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی این استان ارائه کرد و گفت: با توجه به راهنمایی‌های انجام شده از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان دانشگاه در جلسه بودجه، تلاش‌های بسیاری برای دستیابی به اهداف متعالی دانشگاه درراستای سند توسعه و تحول انجام شد.

{$sepehr_key_1022}

کامبیز نرماشیری افزود: این مجموعه عظیم آموزشی در استان سیستان و بلوچستان می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح، علمی و مناسب در عرصه پژوهشی، آموزشی و اقتصاد دانش‌بنیان، گام‌های اثربخشی برای مرتفع کردن مشکل نیروی انسانی متخصص لازم بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش هم عنوان کرد: نگاه ویژه‌ای که دکتر طهرانچی و دکتر سروری‌مجد به استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان که مسافت قابل توجهی از مرکز کشور دارند دارند، همواره نگاهی مثبت بوده و حضور در واحد خاش نشان‌دهنده این توجه ویژه است.

{$sepehr_key_1023}

بهناز شهنوازی افزود: سفر قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی به واحد خاش منشأ خیر و برکت برای این دانشگاه و منطقه خواهد بود.

به گزارش آنا، در چهل و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برنامه‌های تدوین شده در حوزه‌های مختلف بودجه، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در حاشیه این جلسه سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با مولوی حافظ شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر