صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

ایجاد شورای عالی دانشگاه‌های استان بوشهر برای همگرایی میان مراکز آموزش عالی

استاد حوزه و دانشگاه، ایجاد شورای عالی دانشگاه‌های استان بوشهر برای همگرایی میان مراکز آموزش عالی را ضروری برشمرد.
کد خبر : 926671

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این نشست با بیان اینکه استان بوشهر نیازمند همگرایی میان دانشگاه‌هاست، گفت: ایجاد شورای عالی دانشگاه‌های استان بوشهر یک ضرورت به منظور ایجاد همگرایی میان دانشگاه‌ها و اشتراک ظرفیت‌ها و توانمندی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دشتی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران و مسئولان استان بوشهر، تحصیل‌کرده دانشگاه آزاد اسلامی هستند، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، حق ویژه‌ای گردن نهاد‌های استانی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه و مراکز آموزش عالی، اعتبار و آبروی شهر و استان هستند، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با سابقه خود در استان بوشهر و توجه به این مهم که هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، خدمات بسیاری به استان بوشهر رسانده که باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه با قدردانی از فعالیت‌های چندین ساله دانشگاه در گذشته و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای آینده، عنوان کرد: امید است این اقدامات ثبت و ضبط شود و شاهد به ثمر رسیدن این برنامه‌ریزی‌ها باشیم.

دشتی با اشاره به حضور بیش از دو دهه خود در دانشگاه‌های استان بوشهر یادآور شد: برخی مسائل در این سال‌ها برطرف نشده و پابرجا مانده و موجب ایجاد چالش‌هایی شده است که زیبنده استان بوشهر نیست.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دریا، اقتصاد دریا پایه و آبزیان، متذکر شد: ظرفیت‌هایی در استان بوشهر وجود دارد که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند در بهره‌برداری از آن بسیار مؤثر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر